فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه خبر داد؛

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲ هزار سرباز مهارت‌آموخته

سردار زاده‌کمند با اشاره به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به دو هزار نفر از سربازان مهارت‌آموخته، گفت: برای تسهیل‌گری اشتغال مهارت‌آموزان در سال جاری سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی کردیم.
کد خبر: ۵۶۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۹ - 19December 2022

دو هزار نفر از سربازان مهارت آموخته تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمدجواد زاده‌کمند» فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) در دومین همایش ملی مهارت‌آموزی سربازان که در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال پنجمین سال تشکیل این قرارگاه است، اظهار داشت: امروز توانمندسازی و مهارت آموزش کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از اولویت‌های فرماندهان است؛ به نحوی که این موضوع به یک نهضت تبدیل شده و طی آن، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر تحت آموزش‌های عمومی و تخصصی مهارت‌آموزی قرار گرفتند.

سردار زاده‌کمند با بیان اینکه ۵۵۰ هزار نفر آموزش‌های تخصصی مهارت‌آموزی را آموختند، عنوان کرد: کارکنان وظیفه با کسب مهارت‌های عمومی و تخصصی خدمت مؤثری داشتند.

وی افزود: امسال آموزش ۳۰۰ هزار و ۲۲۰ نفر را پیش‌بینی کرده بودیم که تاکنون برای مهارت‌های عمومی، ۱۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر‌ آموزش‌های لازم را طی کردند؛ در این رابطه ۹۰۰ مربی با ما همکاری داشتند و برای ارائه آموزش‌ها بیش از ۱۴ هزار کارگاه را ایجاد و یا تجهیز کردیم.

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اضافه کرد: برای تسهیل‌گری اشتغال مهارت‌آموزان نیز در سال جاری سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پیش‌بینی کردیم که برای این منظور تاکنون ۶۰ هزار نفر ثبت نام کردند که از ۲۸ هزار و ۴۲۱ پرونده مورد بررسی قرار گرفته، تعداد ۲ هزار نفر موفق به دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه شدند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها