دمیرچی در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

راهپیمایی 13 آبان پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کند

فرمانده حوزه بسیج طلاب حضرت صدیقه مطهره گفت: در نظام جمهوری اسلامی مردم همیشه حرف آخر را می‌زنند و باید توجه داشت که افق نگاه مردم، بیانات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵ - 04November 2013

راهپیمایی 13  آبان پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را تثبیت می‌کند

ناهید دمیرچی، فرمانده حوزه بسیج طلاب حضرت صدیقه مطهره در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس با بیان اینکه هر حادثهای که در یکی از روزها اتفاق بیفتد، آن روز را خاص کرده و دارای اهمیت بالایی میشود، اظهار داشت: روز 13 آبان نیز از روزهای خاص و به یاد ماندنی در تاریخ کشورمان است.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه شیطانی استکبار باید شناسایی میشد، افزود: در روز 13 آبان، دانشجویان پیرو خط امام، لانه جاسوسی را که در ظاهر سفارت آمریکا محسوب میشد به تصرف درآوردند. دانشجویان با بصیرت، روشنبین و آگاه پیرو خط امام با تمام توان اقدامات لازم را در این راستا انجام داده و پایگاه شیطان را از بین بردند.
 
دمیرچی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان میتواند خط مشی قوه مجریه را دگرگون کند؛ زیرا در نظام جمهوری اسلامی مردم همیشه حرف آخر را میزنند و باید توجه داشت که افق نگاه مردم، بیانات مقام معظم رهبری است.
 
وی با اشاره به موضع قاطع و روشن مقام معظم رهبری در زمینه مذاکره با آمریکا افزود: بر اساس فرمایشات رهبری هیچ صلح و سازشی با آمریکا نخواهیم داشت و این موضوع یک پیام روشن برای مردم، رؤسای قوای سهگانه و مسئولان است.
 
فرمانده حوزه بسیج طلاب صدیقه مطهره در پایان گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان پایههای نظام جمهوری اسلامی را تثبیت کرده و حمایت از ولایت فقیه را به جهانیان نشان میدهد؛ زیرا تجمع گسترده مردم مشت محکمی بر دهان بیگانگان و ابرقدرتهای مدعی است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار