نمایش ظرفیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه پدافند غیرعامل

هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل ۱۹ تا ۲۲ دی‌ ۱۴۰۱ با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‎شود.
کد خبر: ۵۶۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ - 19December 2022

نمایش ظرفیت‌های دانش‌بنیانی در حوزه پدافند غیرعاملبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل، رویدادی است که با هدف معرفی ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور و ارائه توانمندی‌های داخلی در حوزه پدافند غیرعامل، برگزار می‌شود لذا ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های توانمند در زمینه پدافند زیستی با برگزارکنندگان این رویداد همگام شده است.

ستاد توسعه زیست فناوری از همه سازمان‌ها، مراکز علمی و تحقیقاتی و دانش بنیان در حوزه پدافند زیستی که دارای محصولات و دستاورد‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی قابل ارائه هستند، برای شرکت در این نمایشگاه و عرضه محصولات و دستاوردهایشان دعوت می‌کند.

 هفتمین نمایشگاه تخصصی صنایع بومی پدافند غیرعامل در محور‌های «پدافند سایبری»، «پدافند فضایی»، «پدافند الکترونیک»، «پدافند شیمیایی»، «پدافند زیستی»، «پدافند پرتوی» و «پدافند کالبدی» ۱۹ تا ۲۲ دی ۱۴۰۱برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار