مشاور شهید سلیمانی:

پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون پیگیری‌های شهید سلیمانی بود

سردار ایرانمنش با اشاره به مجاهدت‌های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت مرهون پیگیری‌های سردار سلیمانی بود.
کد خبر: ۵۶۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴ - 20December 2022

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «مهدی ایرانمنش» مشاور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (سه‌شنبه) در آیین آغاز به کار سومین سال فعالیت رادیو مقاومت که در سالن شهدای رادیو برگزار شد، اظهار داشت: آنچه که باعث شد سردار سلیمانی به چنین جایگاهی برسد، نتیجه اخلاص وی بود.

سردار ایرانمنش ادامه داد: شهید سلیمانی هر کاری را که شروع می‌کرد، آن را به نتیجه می‌رساند؛ به همین جهت می‌توان گفت که پیروزی‌های جبهه مقاومت در نتیجه پیگیری‌های سردار سلیمانی بود.

رئیس دفتر شهید سلیمانی افزود: از سوی دیگر، وی مطیع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و ایشان را در همه شرایط فصل‌الخطاب می‌دانست.

وی اضافه کرد: سردار سلیمانی به درخواست مردم همواره توجه می‌کرد و تمام آن‌ها را جواب می‌داد؛ همچنین خانواده شهدا را نیز همیشه احترام و اکرام می‌کرد؛ زیرا خود را از مردم جدا نمی‌دانست. حاج قاسم همیشه قدردان والدین خود هم بود.

سردار ایرانمنش با بیان اینکه شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است، تأکید کرد: دوست‌داران او باید حداقل یکی از خصایص این شهید سرافراز اسلام را سرلوحه خود قرار دهند.

مشاور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در پایان عنوان کرد: دشمنانی که  این‌ روز‌ها برای نظام جمهوری اسلامی ایران چنگ و دندان تیز کرده‌اند، بدانند که این نظام به سادگی به دست نیامده و ملت ایران همچنان پای نظام هستند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها