به‌مناسبت هفته پژوهش؛

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر نیروی هوایی ارتش برگزار شد

به‌مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر نیروی هوایی ارتش با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ - 20December 2022

مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر نیروی هوایی ارتش برگزار شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، به‌مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و جمعی از مسئولان و کارکنان این نیرو در ستاد این نیرو برگزار شد.

حجت‌الاسلام قاضی در این مراسم ضمن تبریک هفته پژوهش اظهار داشت: امروز جامعه علمی نیازمند توجه بیشتری در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی نسبت به گذشته است؛ چرا که اهتمام ویژه نسبت به امور علمی یک ارزش ماندگار برای الگوپذیری آیندگان است. کشور ما به‌عنوان مهد پرورش جوانانی متعهد، متخصص و توانگر ظرفیت این را دارد تا به علوم نوین جهانی دست یابد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش عنوان کرد: پژوهش یکی از محوری‌ترین راهکار‌های تولید و علم‌افزایی با بهره‌مندی از توانمندی‌ها و استعداد‌های موجود در کشور است که فقط با افزایش علم و استفاده از دانشمندان می‌توان چرخ پیشرفت کشور را با شتاب بیشتری به حرکت درآورد.

وی اضافه کرد: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان یک نیروی پیشگام و متخصص همواره در مسیر علم‌آفرینی و ارتقای سطح علمی کشور از هیچ فعالیتی دریغ نکرده است؛ رشد و پیشرفت در صنایع قطعه‌سازی و تعمیرات و نگهداری در حوزه‌های استراتژیک هم گواه این موضوع است.

رونمایی از چندین کتاب و تقدیر از پژوهشگران برتر نیروی هوایی ارتش از بخش‌های دیگر این مراسم بود.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها