معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

نیروی هوایی در تمامی حوزه‌های علمی و عملیاتی پیشگام است

امیر سرتیپ طالب‌زاده گفت: نیروی هوایی ارتش با اتکا بر علم، دانش و تجربیات دفاع مقدس، در تمامی حوزه‌های علمی و عملیاتی پیشگام است.
کد خبر: ۵۶۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ - 20December 2022

دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ارتش جایگاه ویژه‌ای در نیرو‌های مسلح داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آئین گرامیداشت هفته پژوهش در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، پژوهشگران و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در این مراسم اظهار داشت: امروز دانشگاه هوایی شهید ستاری به‌عنوان یک دانشگاه تمدن‌ساز در نیرو‌های مسلح دارای جایگاه ویژه‌ای است که به همین واسطه نیروی هوایی ارتش سرافرازانه می‌تواند در محافل علمی و پژوهشی از این دانشگاه به نیکی یاد کند و این مایه افتخار این نیرو است.

امیر طالب‌زاده خطاب به اساتید دانشگاه شهید ستاری گفت: نقش شما در بحث نخبه‌پروری و پژوهشی بسیار مهم و حیاتی و البته نیازمند تلاش شبانه‌روزی است؛ چراکه آینده نیروی هوایی ارتش به تلاش امروز شما اساتید بستگی دارد.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا خطاب به دانشجویان تصریح کرد: شرایط کنونی دانشگاه هوایی شهید ستاری این فرصت را برای شما ایجاد کرده که با تلاش شبانه‌روزی خود و بهره‌گیری از تجربیات اساتید پا جای پای پیشکسوتان افتخارآفرین نیروی هوایی ارتش بگذارید تا موجب ارتقاء توانمندی‌های این نیرو شوید.

سرتیپ طالب‌زاده خاطرنشان کرد: نیروی هوایی ارتش به‌عنوان نیرویی پیشگام در تمامی حوزه‌های علمی و عملیاتی با اتکا بر علم، دانش و تجربیات هشت سال دفاع مقدس جزو اولین‌هاست که این نشان از توانمندی، تخصص و تعهد تمامی کارکنان این نیرو دارد.

همچنین در ادامه، امیر سرتیپ دوم «مروی‌نام» فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری ضمن تبریک هفته پژوهش عنوان کرد: دانشگاه هوایی شهید ستاری بنا به رسالت خود می‌کوشد تا با پرورش افسران ولایت‌مدار و دانشمند، زیربنای نیروی هوایی ارتش را در بُعد نیروی انسانی به نقطه مطلوب برساند.

در پایان این مراسم ضمن رونمایی از ۲۸ جلد کتاب پژوهشی از نفرات برتر حوزه پژوهش نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار