بازدید دانش آموزان از موزه دفاع مقدس اردبیل

دانش آموزان پسر دوره متوسطه استعدادهای درخشان از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کردند.
کد خبر: ۵۶۲۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴ - 20December 2022

بازدید دانش آموزان از موزه دفاع مقدس اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، دانش‌آموزان پسر دوره اول متوسطه استعدادهای درخشان شهید «بهشتی» ‌امروز (سه‌شنبه) به همراه اولیای مدرسه با از بخش‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اردبیل بازدید کردند.

در این بازدید «زکریا شکری» و «هوشنگ عبدی» از پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس و مقاومت استان به بیان نحوه پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و رزمندگان در دفاع مقدس پرداختند و دلایل دشمنی استکبار را با نظام مقدس جمهوری اسلامی را استقلال و اسلامی بودن نظام دانستند.

وی ابراز داشت: در دفاع مقدس فرهنگی برگرفته از عاشورا توانست در برابر تجهیزات و امکانات تمام عیار دشمن بعثی در جنگ نیابتی ابرقدرت ها پیروز و ماندگار شود.

عبدی گفت: دانش‌آموزان آینده‌سازان ایران اسلامی هستند و باید الگوهایی شایسته برای خود انتخاب کنند.

عبدی افزود: الگوهایی که غرب برای کشورهای دیگر صادر می‌کند، در راستای ترویج خشونت و روابط نامشروع و بی دینی و تزلزل پایه‌های اخلاق و خانواده به شکل ماهرانه‌ای طراحی و ساخته و پرداخته شده اند و این اسطوره‌های پوشالی خود را نیز با امپراطوری رسانه‌ای حمایت می‌کنند و ما وارثان شهدا باید با جهاد تبیین و نهضت روشنگری در مقابل این هجوم ناجوان مردانه آن‌ها ایستادگی کنیم.

در پایان این بازدید، هدیه فرهنگی و کتاب دفاع مقدس توسط «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به دانش‌آموزان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار