وصیتنامه شهید «ذکریا اورنگ»:

تابع امر «ولایت فقیه» باشید

در فرازی از وصیتنامه شهید «ذکریا اورنگ» آمده است: تابع امر ولایت فقیه باشید تا دچار گمراهی نشوید.
کد خبر: ۵۶۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ - 21December 2022

تابع امر ولایت فقیه باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«ذکریا اورنگ» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «آمل» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«ذکریا اورنگ» فرزند «طالب» ۳۰ آذر ۱۳۴۶ در شهرستان آمل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۶۸ در منطقه عملیاتی مریوان (شم شم) به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

به شما جوانان توصیه می‌کنم وقتتان را به بطالت و بیکاری نگذرانید و برای کسب روزی حلال تلاش کنید؛ چرا که روزی حلال اسباب آمرزش گناهان است. با همسایگانتان مهربان باشید. به والدین تان احترام بگذارید و به آن‌ها در انجام کار‌هایشان کمک کنید.

تابع امر ولایت فقیه باشید تا دچار گمراهی نشوید. در مراسم‌های مذهبی شرکت کنید. در زندگی فداکار باشید. واجبات خود را به درستی انجام دهید و از حرام دوری کنید. قرآن بخوانید و به آن عمل کنید تا در دنیا و آخرت سعادتمند شوید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار