وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید» مخالفت کرد

منابع عبری گزارش دادند که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید» (اسیر فلسطینی که در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسید) به خانواده اش مخالفت کرده است.
کد خبر: ۵۶۲۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶ - 21December 2022

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحویل پیکر شهید «ناصر ابوحمید» مخالفت کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرده که این رژیم جسد ناصر ابوحمید اسیر شهید فلسطینی را به طرف فلسطینی تحویل نخواهد داد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از بنی گانتز اعلام کرد که پس از برآورد اوضاع و بنا بر توصیه مسئولان امنیتی، تصمیم بر این شده که جسد ابو حمید تحویل داده نشود.

رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی پیکر صد‌ها شهید فلسطینی را در اختیار دارد که از تحویل آن‌ها به خانواده‌های شهدا خودداری می‌کند.

شهید ناصر ابوحمید اسیر فلسطینی روز گذشته پس از یک سال درگیری با سرطان در اثر کوتاهی عامدانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

از آغاز سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون ۴ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند. اکثر این شهدا در اثر کوتاهی عامدانه رژیم صهیونیستی در رسیدگی به وضعیت آن‌ها شهید شده اند.

منابع فلسطینی اعلام کردند که از سال ۱۹۶۷ تاکنون شمار اسرای شهید فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ۲۳۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها