ادامه توقیف پیکر ۱۲ اسیر شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی

باشگاه اسیر فلسطینی با صدور بیانیه‌ای از ادامه توقیف پیکر ۱۲ اسیر شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷ - 10June 2023

ادامه توقیف پیکر ۱۲ اسیر شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از وبگاه شهاب نیوز، باشگاه اسیر فلسطینی امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: با گذشت ۴۰ روز از شهادت شیخ خضر عدنان، رژیم صهیونیستی همچنان از تحویل پیکر پاک این شهید به خانواده‌اش خودداری می‌کند.

در ادامه بیانیه باشگاه اسیر فلسطینی آمده است که صهیونیست‌ها علاوه بر پیکر شهید خضر عدنان، همچنان از تحویل پیکر ۱۱ اسیر شهید دیگر نیز خودداری می‌کنند.

باشگاه اسیر فلسطینی البته این مساله را اعلام کرده که در کنار پیکر ۱۲ اسیر شهید فلسطینی، صهیونیست‌ها همچنان از تحویل پیکر ده‌ها شهید فلسطینی دیگر نیز خودداری می‌کنند.

شهید خضر عدنان چهل روز پیش در اثر وخامت شرایط جسمانی‌اش پس از ۸۶ روز اعتصاب غذا به شهادت رسید. وی این اعتصاب غذا را در اعتراض به بازداشت اداری و بی‌دلیل خود از سوی رژیم صهیونیستی آغاز کرده بود که در نهایت به شهادتش منجر شد.

ادامه توقیف پیکر ۱۲ اسیر شهید فلسطینی از سوی رژیم صهیونیستی

در تحولی دیگر، منابع فلسطینی گزارش دادند که «هنادی الحلوانی» از مدافعان (مرابطین) مسجدالاقصی پس از ۶ ماه تبعید از سوی رژیم صهیونیستی، بار دیگر از امروز به مسجدالاقصی بازگشت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار