درخواست سوریه برای آزادی فوری اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی

وزارت امور خارجه سوریه ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی و محکوم کردن اقدامات غیرقانونی این رژیم علیه اسرا، آزادی فوری آن‌ها را خواستار شد.
کد خبر: ۵۶۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 21December 2022

درخواست سوریه برای آزادی فوری اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، سوریه نقض مداوم حقوق اسرای فلسطینی در بازداشتگاه‌های رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آزادی فوری آن‌ها را خواستار شد.

وزارت امور خارجه سوریه با صدور بیانیه‌ای که در صفحه توئیتری آن منتشر شد، اعلام کرد: سوریه تداوم نقض حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر قدس به ویژه حق برخورداری از خدمات بهداشتی را محکوم می‌کند؛ محروم شدن از این حق که نقض آشکار قوانین بین المللی و بشردوستانه به شمار می‌رود، تا کنون منجر به شهادت بسیاری از اسرای فلسطینی شده که آخرین آن‌ها شهید «ناصر ابوحمید» است.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه خود ضمن اعلام همبستگی با اسرای فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی، آزادی فوری آن‌ها را خواستار شد.

ناصر ابوحمید، اسیر ۵۰ ساله فلسطینی روز گذشته پس از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، به علت کوتاهی پزشکی عامدانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها