مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی:

تشییع شهدای گمنام گام بلندی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است

سرهنگ کریمی گفت: تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در استان مرکزی و دیگر نقاط کشور گام بلندی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۵۶۲۸۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ - 21December 2022

تشییع شهدای گمنام گام بلندی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار«غلامرضا کریمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی نیز در نشست در نشست بزرگداشت حماسه ۹ دی استان مرکزی در اراک با اشاره با حماسه یوم الله ۹ دی اظهار داشت : حماسه نهم دی ماه روز آزمایش بزرگی برای ملت ایران بود که ملت با حضور خود در صحنه و بصیرت خوط درخشیدند و در تاریخ ماندگار شدند.

وی افزود: ملت ایران در نهم دی آموخته بود تنها راه سعادت مسلمانان در تبعیت از ولی امر مسلمین است و به همین جهت با حضور خود فتنه های دشمنان را خنثی کردند.

سرهنگ کریمی با بیان اینکه نظام اسلامی بعد از نهم دی ماه و با حضور باشکوه ملت دوباره بالنده شد و رشد کرد،گفت: همه سیاست‌های دشمن بر اساس تحریم و عملیات روانی و ارعاب و تهاجم شکست خورد و نهم دی درس بزرگی است که با حضور ملت فتنه های دشمن خنثی می شود.

وی با اشاره به تشییع شهدا در ایام فاطمیه بیان کرد: تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در این استان و دیگر نقاط کشور گام بلندی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی افزود: با توجه به اتفاقات ماه‌های اخیر و طراحی و اجرای اعتراضات خیابانی از سوی دشمنان، صحنه تشییع شهدای گمنام باید به نمادی از اقتدار و عظمت نظام اسلامی تبدیل شود که این مهم نیازمند برنامه‌ریزی و حضور باشکوه آحاد مردم در این آیین معنوی است.

سرهنگ کریمی ادامه داد: براساس دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح، هیچ استانی در روز ششم دی ماه که شهدای گمنام به صورت همزمان در نقاط مختلف کشور تشییع می‌شوند، نباید برنامه‌ای داشته باشد و تمام ظرفیت‌ها باید معطوف به آیین تشییع باشد.

وی بیان کرد: پنج شهید گمنام استان مرکزی از اوایل هفته جاری وارد استان شده‌اند و هر روز میهمان یکی از شهرستان‌های استان هستند اما عصر روز پنجم دی ماه این شهدای والامقام به مصلی بیت‌المقدس اراک منتقل می‌شوند و آیین شبی با شهید نیز راس ساعت ۱۸ همان روز به صورت همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: آیین تشییع این شهدای والامقام نیز صبح روز ششم دی ماه همزمان با دیگر نقاط کشور در اراک برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار