جهرمی‌ها شنبه با شهید گمنام وداع خواهند کرد

آیین وداع با یک شهید گمنام تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علی‌ها روز شنبه سوم دی ماه در جهرم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 21December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، جهرم نیز همچون دیگر شهرهای استان فارس این روزها معطر به شمیم خوش و معطر شهدای تازه تفحص‌شده جنگ تحمیلی است و بر همین اساس آیین وداع با یک شهید گمنام تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها روز شنبه سوم دیماه ساعت 15 عصر از میدان شهدا تا چهارراه دفاع مقدس در جهرم برگزار می‌شود.

این مراسم به همت تیپ نیرو مخصوص المهدی (عج) با حضور یگان‌های نظامی جهرم تدارک دیده شده و در همین روز بعد از نماز مغرب و عشا نیز مراسم دیگری با حضور پیکر مطهر شهید گمنام در مصلای نمازجمعه جهرم از ساعت 19 برگزار می‌شود.

مراسمهای مختلف دیگری نیز در این روز در سطح شهرستان جهرم برپا خواهد شد که برگزاری مراسم در زندان جهرم با حضور پیکر مطهر شهید، مراسم در بلوار رهبری و مسجد الزهرا شهر قطب آباد عصر روز شنبه از جمله آنها است.

 شهرستان جهرم در مرکز استان فارس از جمله شهرستانهای شاخص در مبارزات انقلابی مردم ایران در سال 57 و همچنین هشت سال جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار