شهید ایرانی‌زاده: سرمشق زندگی‌ام را خط سرخ شهادت قرار دادم

شهید مهدی ایرانی‌زاده همدانی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «خدایا، سرمشق زندگیم را خط سرخ شهادت قرار دادم، چون که سالار شهیدان حسین بن علی (ع) شهادت را سرمشق زندگی خود قرار داد.»
کد خبر: ۵۶۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵ - 23December 2022

شهید ایرانی‌زاده: سرمشق زندگیم را خط سرخ شهادت قرار دادم

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «مهدی ایرانی‌زاده همدانی» در بیست و هفتم شهریور ۱۳۴۶ به دنیا آمد و سرانجام در بیست و سوم اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم آرام گرفت.  

وصیت‌نامه شهید مهدی ایرانی

«به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان، به نام الله که یگانه هستی بخش دل‌ها است، به نام خدایی که ما را آفریده و ما نیز باید به سوی او هجرت کنیم، به نام خدایی که نعمت‌های فراوان او را استفاده کردیم و سپاسگزار نعمت‌های او نبودیم.

خدایا، خداوندا، تو را شاهد می‌گیریم که جبهه آمدنم فقط برای رضای توست و شهید شدنم نیز برای رضای توست. خدایا، تو را گواه می‌گیرم که به جبهه آمده‌ام که دین تو را یاری کنم و از قرآن و اسلام دفاع کنم.

خدایا، تو شاهد باش که در جبهه جنگم که بگوییم خدا یکی است شریک و تنهاست و بگوییم که محمد صل الله علیه و آله فرستاده اوست و همچنین پیامبرانی نیز جانشین پیغمبر هستند.

خدایا، چیزی ندارم که برایت با خود به آن دنیا بیاورم، چون که در این دنیا به جز گناه کاری دیگر انجام ندادم و می‌خواهم این جان ناقابل این جانی که خودت دادی برایت هدیه کنم و می‌خواهم طوری شهید شوم که تمام بدنم از هم جدا شود و تکه تکه شود شاید که گناهانم کمتر شود. شاید که این جان ناقابل را اینطوری زودتر قبول کنی.

خدایا، به جبهه آمدم که بگویم قیامت وجود دارد، بگوییم که هنوز کسی است که صدای «هل من ناصر ینصرنی» حسین را لبیک بگوید.

خدایا، سرمشق زندگیم را خط سرخ شهادت قرار دادم، چون که سالار شهیدان حسین بن علی (ع) شهادت را سرمشق زندگی خود قرار داد.

چون که تمامی پیامبران ۱۲ امام بجز یک نفر آن‌ها که مهدی (عج) سرمشق زندگی خود را شهادت قرار دادند و می‌گوئیم که هر کس که بخواهد به بهشت برود، هر کس که بخواهد خدا نزدیک‌تر شود باید سرمشق زندگی خود را خط سرخ شهادت قرار دهد؛ و ما می‌گوییم که مردن حق هست حال که قرار است ما در بستر بیماری از دنیا برویم چه بهتر که در راه خدا برای دفاع از اسلام و قرآن شهید شویم.

خدایا، باز هم تو را شاهد می‌گیرم که برای این در جبهه می‌جنگم که دین و اسلام و قرآن تو پاینده باشد. خدایا، به این علت می‌جنگیم که به تمام جهانیان اعلام کنم که دین اسلام و قرآن حق هست و اگر در این راه نیز کشته شوم هیچ باکی نداریم. چون که شهید شدم و این مقام والاترین مقام است.

در آخر پدرم، می‌گویم که از یک یک اقوام و آشنایان و فامیل و دوستان حلالیت بطلبید اگر کسی از من پولی خواسته به او بدهید

پدر و مادرم مرا حلال کنید اگر فرزند خوبی برای شما نبودم، حتما از تمامی اقوام و آشنایان طلب حلالیت کنید و برایم دعا کنید که خدا ما را بیامرزد و از تمامی شما حلالیت می‌طلبم.

خداحافظ شما

فرزند کوچک شما مهدی»

منبع: ایسنا 

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار