عیادت سردار«مرادحاجتی» از جانباز قطع نخاعی خوزستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به عیادت شهید زنده قطع نخاعی «فتح الله بناری» رفت و تولد این یادگار دوران حماسه و ایثار را تبریک گفت.
کد خبر: ۵۶۳۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲ - 25December 2022

عیادت سردار«مرادحاجتی» از جانباز قطع نخاعی خوزستان «فتح‌الله بناری»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به عیادت شهید زنده قطع نخاعی «فتح الله بناری» رفت و تولد این یادگار دوران حماسه و ایثار را تبریک گفت.

وی در این دیدار ضمن آرزوی صحت و سلامت برای همه جانبازان، اظهار داشت: به راستی که جانبازان شهدای زنده ای هستند که رسالت شان ترویج صبر و درس ایثار است.

سردار مرادحاجتی افزود: جانبازان قطع نخاعی با اینکه بارها و شاید هر روز تا آستانه شهادت پیش می روند اما هرگز لب به شکوائیه بر نمی دارند و این ها مصداق واقعی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن آرزوی توفیق برای «فتح الله بناری» گفت: پیش از آن که جانبازان عزیز، محتاج دعایی از سوی ما باشند، این مائیم که به شدت محتاج دعای آنانیم.

وی با تقدیر از خانواده های جانبازان به دلیل همراهی و مراقبت شبانه روزی از این عزیزان، یادآور شد: همسران و فرزندان جانبازان قطع نخاعی به دلیل صبر و اجرتی که از خداوند خواهند گرفت به بالاترین درجات متعالی نائل می شوند.

‌«فتح الله بناری» پیشکسوت دفاع مقدس و جانباز ۷۰ درصد قطع نخاعی خوزستان در سال ۱۳۶۲ در جزیره مجنون و در عملیات خیبر به مقام والای جانبازی نائل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار