مسئول سازمان بسیج اصناف کشور:

۳۴ اتاق بازرگانی دارای بسیج تجار شدند/ راه اندازی طرح تکریم عفاف و حجاب و پویش حبیب

حسن پور گفت: خوشبختانه در ۳۴ اتاق بازرگانی، «بسیج تجار» راه انداختیم و تاجر خانم هم در اصناف زیاد داریم.
کد خبر: ۵۶۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ - 25December 2022

۳۴ اتاق بازرگانی دارای بسیج تجار شدند/ راه اندازی طرح تکریم عفاف و حجاب و پویش حبیببه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس‌، غلامرضا حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در نشست تخصصی مدیران خواهر بسیج اصناف که در دانشگاه حضرت زینب (س) برگزار شد، اظهار داشت: همان گونه که می‌دانیم، در خیلی از فروشگاه‌ها و بخش‌های مختلف بازار، بانوان مشغول کارند لذا موضوعی که ما را برآن داشته است تا برخی موضوعات پیرامونی آن را دنبال کنیم؛ خوشبختانه با تلاش بسیجیان اصناف موفق شدیم پایگاه و حوزه‌های مقاومت بسیج خواهران اصناف راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر چه در فاصله چند ماه اخیر و حوادث روی داده، ما در وضعیتی قرار گرفتیم که تدابیر بهتری بیندیشیم، اما باید گفت خوشبختانه با تدبیر‌های به کار گرفته شده، اهداف دشمن تحقق نمی‌یابد؛ هرچند برای ما تابلوی آزادی را علم می‌کنند، اما ما هوشمندانه رفتار می‌کنیم تا در بازار چه کنیم.

حسن پور با اشاره به گستردگی بسیج اصناف، تصریح کرد: همه اقشار در بازار اصناف از معلم و دانشجو گرفته تا هنرمند و شاعر هستند و فعالیت دارند که البته هر کدام از این اقشار تعریف و جایگاه خود را دارد؛ خوشبختانه در ۳۴ اتاق بازرگانی، بسیج تجار راه انداختیم و تاجر خانم هم در اصناف زیاد داریم.

مسئول بسیج اصناف کشور، با اشاره به اینکه بسیج اصناف چگونه بازار محصولات را پیدا کند، تأکید کرد: هرچه کالا تولید کنیم، ولی بازار نداشته باشیم انگار زباله تولید کردیم؛ توقع حداقلی که همه دستگاه‌ها از ما دارند این است که محصولات تولیدی کجا و چگونه عرضه شود.

وی با بیان اینکه روسیه، سوریه و عراق از جمله بازار‌های هدف ما هستند، گفت: متاسفانه بسیج اصناف، در عرصه صادرات کالا، تبلیغ زیاد نکرده که این از ضعف ما است؛ امیدوارم برخی دستگاه‌های مرتبط بتوانند در این باره به ما کمک کنند.

حسن پور با اشاره به روز‌های سخت کرونایی کشور، تصریح کرد:روزانه ۱۷ میلیون ماسک در کشور تولید می‌شد که این امر موجب شد تا بهای آن پایین آید. علاوه براین توانستیم دستگاه اکسیژن ساز با قیمت ۱۵ میلیون تومانی عرضه کنیم که در مقایسه با قیمت نوع خارجی خود قابل قیاس نیست.

مسئول بسیج اصناف کشور با اشاره به تنوع آموزش در بسیج اصناف، تاکید کرد: آموزش برای خواهران بسیج اصناف، از مذهبی و دینی تا تربیت دانشمندان را کار می‌کنیم و تاکید داریم که باید آن‌ها را به خوبی تربیت کنیم. از این رو طرح تکریم «عفاف و حجاب» و طرح «پویش حبیب» راه اندازی کردیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها