در ادامه فرآیند نظارت ستادی؛

رئیس جمهور از وزارت صمت بازدید کرد

حجت‌الاسلام رئیسی در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام امروز در وزارت صنعت، معدن و تجارت حضور یافت.
کد خبر: ۵۶۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸ - 26December 2022

رئیس جمهور از وزارت صمت بازدید کردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در ادامه فرآیند نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی و در نهمین گام، صبح امروز دوشنبه در وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) حضور یافت تا در جمع وزیر و مسئولان این وزارتخانه ضمن استماع گزارش عملکرد این مجموعه، رهنمود‌هایی برای ارتقای کیفی و کمی عملکرد این وزارتخانه ارائه کند.

پیش از این، رئیس جمهور در راستای اجرای طرح نظارت ستادی از وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، ‌تحقیقات و فناوری و همچنین بانک مرکزی، سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه بازدید کرده بود.

آخرین بازدید رئیس جمهور در ادامه نظارت ستادی بر دستگاه‌های اجرایی هفتم آذر از وزارت علوم بود که اکنون با پایان نشست فوق العاده بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۲ در سه شیفت، از امروز بازدیدها از سر گرفته شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار