مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد؛

اعزام ۱۶ نفر از کادر درمان مازندران به کربلای معلی

حجت الاسلام «حیدری جناسمی» از اعزام ۱۶ نفر از کادر درمان مازندران به کربلای معلی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸ - 26December 2022

اعزام ۱۶ نفر از کادر درمان مازندران به کربلای معلیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، مراسم طرح زائران حرم حسینی امروز با هدف اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش در مازندران برگزار و زائران حرم حسینی به برکت موقوفات از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری عازم کربلای معلی شدند.

حجت الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در حاشیه اجرای این طرح با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش یکی از وظایف ذاتی سازمان اوقاف است.

وی با بیان اینکه نیات موقوفات بر اساس نظر واقف که در وقف نامه ذکر شده هزینه می‌شود، افزود: طرح زائران حرم حسینی در مازندران یکی از برنامه‌های اوقاف به شمار می‌رود که در این راستا از محل عوائد موقوفات زائران به کربلای معلی اعزام خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: موقوفاتی که نیت آن‌ها اعزام زائران به کربلای معلی است شامل این طرح می‌شود.

حیدری جناسمی با اشاره به اینکه امسال طرح زئران حرم حسینی با هدف قدردانی از کادر درمان مقابله با کرونا اجرا شد، گفت: در این راستا ۱۶ نفر از کادر درمان استان با اعلام دانشگاه علوم پزشکی مازندران به زیارت حرم امام حسین (ع) مشرف شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها