رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس خبر داد؛

برگزاری اجتماع بصیرت در هشتاد شهر استان فارس

حجت‌الاسلام «ملک مکان» گفت: در هفته بصیرت در هشتاد شهر تجمع و در بیش از ۵۰۰ مسجد استان برنامه‌های بصیرتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ - 26December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین ملک مکان» رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس امروز پنجم دی در نشست رسانه‌ای با اصحاب رسانه که به مناسبت اعلام ویژه برنامه‌های ۹ دی در سالن جلسات شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، اظهار داشت: در هفته بصیرت در هشتاد شهر تجمع و در بیش از پانصد مسجد استان برنامه‌های بصیرتی برگزار خواهد شد که برگزاری مسابقات تبیینی، تولیدات محتوایی در راستای تبیین و برپایی نمایشگاه بخشی از این برنامه ها است. 

رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات اسلامی فارس ابتدا گفت: آنچه موجب شد حماسه ۹ دی آفریده شود حضور مردم در صحنه بود و ایمان دینی همه مردم را بسیج کرد تا در صحنه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملک مکان افزود:  در هفته بصیرت که پس از فتنه ۸۸ به وجود آمد مردم انقلابی و با درک و فهم بالای ایران که در هر زمان، شرایط را سنجیده ۸ و ۹ دی به صحنه آمده و در تظاهرات با شکوه جهت محکومیت فتنه‌گران به میدان آمدند.

ملک مکان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: به فرموده رهبر انقلاب فتنه یک گناه نابخشودنی و زمینه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی و ضربه به ملت و ناکام کردن کام ملت بود و به دنبال آن دشمن تحریمهای زیادی بر ایران تحمیل کرد.

حجت الاسلام ملک مکان در تشریح دیگر برنامه‌های هفته بصیرت نیز گفت: همزمان با سراسر کشور روز جمعه نهم دی ماه برنامه تجمع را خواهیم داشت و جمعه ساعت ۱۰ صبح در بست شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) تجمعی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان با سخنرانی سردار سپهر شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار