تشییع شهدای گمنام در شهرستان «مهریز»/ امام جمعه مهریز از حضور مردم قدردانی کرد

مردم شهرستان مهریز امروز با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستای مدوار، پیکر شهید گمنام را بر دستان خود بدرقه کردند.
کد خبر: ۵۶۳۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ - 27December 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مردم شهرستان مهریز امروز با حضور در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) روستای مدوار، پیکر شهید گمنام را بر دستان خود بدرقه کردند.

شهید گمنامی که مردم مهریز امروز با شکوه تمام پیکر مطهر او را تا آرامگاه ابدیش بدرقه کردند، شهید ۲۰ ساله ای است که در عملیات خیبر به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در تفحص های جزیره مجنون کشف شده هاست.

پیکر این شهید والامقام در یادمان مجموعه گردشگری مهریز دفن با حضور مردم و مسئولان و خانواده معظم شهدا دفن شد. پیکر مطهر یک شهید گمنام دیگر نیز عصر امروز در حوزه علمیه امام صادق (ع) به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام و المسلمین «عبدالرضا محی الدینی» امام جمعه مهریز در پیامی از حضور بی نظیر مردم مهریز در مراسم تشییع دو شهید گمنام تشکر و قدردانی کرد.
 
در متن پیام آمده است:
 
بسم رب الشهداء والصدیقین
 
استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر باشکوه دو شهید گمنام برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان مهریز افزود. این حضور بی‌مانند و غیرقابل‌ توصیف مردم شهرستان در مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر مطهر دو شهید گمنام نشان از قلب پاک، بیدار، با بصیرت مردم و دلدادگی آنان به شهدا، نظام و ولایت است که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خدا و شهدا محفوظ خواهد ماند.
 
بی‌شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری‌تعالی سجده شکر به‌جای آورد و به‌ راستی این مردم با این استقبال بی‌نظیر خود از شهدا نشان داده‌اند که فرهنگ ایثار و شهادت روزبه‌روز در وجود آنها پایدارتر گشته و خواهد ماند.
 
بر خود واجب می‌دانم به‌عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های معظم شهدا، ایثار گران,تمامی مسئولان شهرستان، اصحاب رسانه،روحانیت محترم و هم چنین سپاه وبسیج و نیروی انتظامی، به‌ویژه مردم ولایتمدار وشهید مهریز که در مراسم استقبال و تشییع از پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و رهبر و انقلاب گردید تقدیر و تشکر کنم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار