مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

سربلندی امروز ایران اسلامی، مدیون خون شهدا است

ابوالفتح‌زاده در دیدار با مادر شهید «صمد جدیری» گفت: سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در میدان نبرد حضور یافتند و اجازه جدایی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند.
کد خبر: ۵۶۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷ - 28December 2022

دیدار مدیرکل بنیاد آذربایجان شرقی با مادر شهید «جدیری»به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «جابر ابوالفتح‌زاده» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در دیدار با مادر شهید «صمد جدیری» ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید جدیری گفت: شهدا با اخلاص و ایمان بزرگ خود همواره الگوی جوانان و نوجوانان هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده‌های ایثارگران در واقع تجلیل از ارزش والای انقلاب و آرمان‌های آن است، اظهار داشت: سربلندی امروز ایران اسلامی را مدیون خون هزاران شهیدی هستیم که برای دفاع از اسلام، انقلاب و کشور در طول هشت سال دفاع مقدس در میدان نبرد حضور یافتند و اجازه جدایی یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند.

وی ادامه داد: عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون رشادت ها، مجاهدت‌ها، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

مادر شهید جدیری هم در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و هیات همراه در منزلش، از ابوالفتح‌زاده نصب عکس فرزند شهیدش وی سنگ مزار وی را خواستار شد.

صمد جدیری خداپرست، سی و یکم شهریور ۱۳۴۷ در تبریز به دنیا آمد و بیست و چهارم خرداد ۱۳۶۷ در مهران به شهادت رسید. مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای ستارخان تبریز واقع است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار