هشدار شهید باقری در مورد تضعیف انسجام رزمندگان+ صوت

شهید حسن باقری در جریان عملیات محرم میان همرزمان خود گفت: ما ببینیم اگر دور هم جمع و منسجم نشویم و اگر آمادگی برای مقابله با دشمنان اسلام و خدا نداشته باشیم آن‌ها ما را رها نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۶۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱ - 28December 2022

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوتی از سردار شهید حسن باقری منتشر کرده است. شهید حسن باقری در نهم مهر سال ۱۳۶۱ در جریان عملیات محرم با تأکید بر وحدت، بر ضرورت دوری از صلح با دشمنانی که طمع‌کار هستند، سخنرانی کرده است.

صلح با شیطان

در این صوت می‌شنویم:

«ما ببینیم اگر دور هم جمع و منسجم نشویم و اگر آمادگی برای مقابله با دشمنان اسلام و خدا نداشته باشیم آن‌ها ما را رها نمی‌کنند. نمونه و مصداق آیه‌ی قرآن خیلی روشن در همین هفته‌های اخیر توی همین یکی دو ماه اخیر روشن شده. یعنی در این دو ساله‌ی جنگ هی می‌گفتند اگر ان‌شاءالله صلح بکنیم یا نمی‌دانم چه کار بکنیم هر زمینه‌ای که بحثش را مطرح می‌کردند، ولی الآن می‌آییم می‌بینیم که کشور‌های عربی جمع می‌شوند دو دستی اسرائیل را به رسمیت می‌شناسند و به تعبیر امام تأمینش هم می‌کنند، ولی هنوز به قول آقای خامنه‌ای هنوز مرکب نوشته‌شان خشک نشده آن‌جا اسرائیل می‌آید ضرب و شصت نشان می‌دهد و چگونه می‌آید برخورد می‌کند با این مسأله که این‌ها آمدند گفتند خیلی خب ما رها بکنیم اسرائیل را حالا به رسمیتش می‌شناسیم ببینیم قضیه تمام می‌شود؟ این یک زمینه‌ی کلی است که ما اگر ول بکنیم خارجی‌ها ول نمی‌کنند. پس اگر ما سریع‌تر اقدام نکنیم معروف است می‌گویند اگر شل بیاییم سفت می‌خوریم، اگر ما سفت نیاییم مسلماً با ما سفت رفتار می‌کنند.»

انتهای پیام/ 118
نظر شما
پربیننده ها