معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

ضرورت بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها نظام با «جهاد تبیین» برای مردم

«جان نثاری» گفت: با جهاد تبیین باید تمام اقدامات، دستاوردها و پیشرفت‌ها را نه تنها به گوش ملت ایران بلکه باید به گوش سایر ملت‌های جهان نیز برسانیم.
کد خبر: ۵۶۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ - 29December 2022

ضرورت بیان دستاوردها و پیشرفت‌ها نظام با«جهاد تبیین» برای مردمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان امروز (پنجشنبه) در نشست شورای هماهنگی ستاد دهه فجر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از ۴۴ سال گذشته و در دوران دولت‌های مختلف دستاوردها، پیشرفت‌ها و پیروزی‌های بزرگی داشته، اگرچه نقاط ضعفی هم بوده؛ اما نتوانسته‌ایم آنطور که باید هم به ملت ایران و هم به عنوان الگو به سایر ملت‌ها بیان کنیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما انقلابی مردمی بود، عنوان کرد: این انقلاب هنوز هم به دست مردم و با رای اثرگذار آنها پابرجا مانده و دلیل استمرار، تداوم انقلاب اسلامی نیز همین مردمی بودن آن است و اگر برنامه‌های اجرایی توسط مردم انجام شود بدون شک برنامه‌ها و مراسمات باشکوه تری خواهیم داشت.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه یکی از وظایف اصلی ستاد دهه فجر تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در بین نسل جوان است، تصریح کرد: ارائه هنرمندانه دستاوردهای انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر و تبیین تاریخ انقلاب اسلامی و نحوه دشمنی ها با این انقلاب از دیگر وظایف این ستاد است.

جان نثاری با تأکید بر تبیین، تشریح و معرفی مناسب دستاوردهای ارزنده نظام با رویکرد امید آفرینی گفت: تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت برای نسل جوان و برگزاری برنامه‌های بانشاط و اثرگذار با محوریت مردم و اقشار مختلف در اولویت برنامه ریزی ستاد دهه فجر باشد.

وی با بیان اینکه کشور در شرایط خاصی قرار دارد و باید دهه فجر امسال را متفاوت برگزار کنیم، تصریح کرد: وظیفه داریم که با تلاش و برنامه ریزی منظم و دقیق، نهایت اهتمام خود را برای اثربخشی هر چه بیشتر این برنامه‌ها با همیاری اقشار مختلف جامعه بکار بگیریم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ابراز داشت: برگزاری برنامه‌ها و مناسبت‌های مردمی مظهر اقتدار، وحدت و انسجام مردم و پایبندی و تجدید بیعت با آرمان های والای انقلاب، امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید زمینه مشارکت همه اقشار و گروه‌های مردمی که دل در گرو نظام و انقلاب دارند؛ فراهم شود.

جان نثاری متذکر شد: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی امسال باید امید آفرین، بانشاط و اثرگذار باشد و طوری اجرایی شوند که پیام انقلاب و مقاومت توسط همه اقشار مختلف جامعه به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی طی ۴۳ سال گذشته همواره در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم حرکت کرده و هر چه در توان داشته برای کشور انجام داده است، افزود: نباید خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده بگیریم و ضرورت دارد تلاش شود که برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی حتماً به صورت مردمی اجرایی شوند و مردم در اجرای آنها نقش اساسی و ویژه ای داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان همچنین بر اجرای برنامه های جذاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و گفت: این برنامه‌ها باید طوری طراحی شوند که برای همه اقشار جامعه از جمله کودکان و نوجوانان جذاب باشد زیرا این نسل جامعه باید در جریان قرار بگیرد که برای پیروزی این انقلاب چه جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های عظیمی صورت گرفته است.

جان نثاری با اشاره به تقارن دهه فجر با اعیاد ماه رجب یادآور شد: وجود عنصر شادی در برنامه‌های امسال را نباید فراموش کرد و با شادی آفرینی روحیه مردم را تقویت کرد. در همه شهرستان‌ها ستاد دهه فجر تشکیل و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه سالروز پیروزی انقلاب اندیشیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار