در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان مطرح شد؛

مردم ایران با پیروی از ولایت رهبری نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند

در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان آمده است با گذشت بیش از یک دهه از فتنه ۸۸ و خنثی سازی آن در حماسه نهم دی ماه؛ دشمنان نه تنها دست از توطئه و فتنه گری علیه نظام و میهن اسلامی برنداشته‌اند اما همچنان مردم ایران اسلامی با پیروی از ولایت رهبری نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.
کد خبر: ۵۶۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 29December 2022

مردم ایران با پیروی از ولایت رهبری نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، همزمان با سالروز 9 دی‌ماه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است

تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. روزهای سراسر شور و شعور دوران پیروزی انقلاب اسلامی است که جزو هویت هر ایرانی ولایت‌مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام گشته‌اند.

نهم دی ماه را باید به عنوان روز پیروزی شکوهمند اسلام بر کفر و استکبار جهانی یاد کرد. روزی که همه ایران یک صدا به ندای هل من ناصر حسین زمان، پاسخ مثبت دادند و بار دیگر شعور خویش را به نمایش گذاشتند و با تمام وجود از ارزشهای والای اسلام دفاع کردند.

نهم دی‌ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است. نهم دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده کاسه صبرشان لبریز شده بود.

با گذشت بیش از یک دهه از فتنه ۸۸ و خنثی سازی آن در حماسه نهم دی ماه؛ دشمنان نه تنها دست از توطئه و فتنه گری علیه نظام و میهن اسلامی برنداشته اند بلکه با میدان داری در قالب جنگ روایت‌ها و جنگ شناختی و ایجاد تغییر در محاسبات مردم، بیش از بیش در پی احیا و تحقق اهداف پوچ و بر باد رفته خود هستند اما همچنان مردم ایران اسلامی با پیروی از ولایت رهبری نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند. ان شاالله 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها