بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه ۹ دی؛

حماسه ۹ دی مظهر عزت و بصیرت مردم ایران اسلامی است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۴۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ - 30December 2022

حماسه ۹ دی مظهر عزت و بصیرت مردم ایران اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازنداران، به مناسبت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بیانیه‌ای صادر کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: حماسه ۹ دی سال ۸۸ یکی از باشکوهترین صحنه‌های خروش ملت عاشورایی ایران اسلامی در مقابل توطئه شوم استکبار جهانی است که برای همیشه در تاریخ این سرزمین ماندگار شده است.

حماسه بزرگ ۹ دی ریشه در پیوند ناگسستنی امت با ولایت داشت و مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی با حضور به موقع خود طومار فتنه و آشوب دشمنان را درهم پیچیدند و تیر خلاص بر پیکر نیمه‌جان فتنه‌گرانی زدند که برای ضربه زدن به نظام و خدشه‌دار کردن چهره انقلاب از هیچ تلاشی مضایقه نکرده بودند.

یوم‌الله ۹ دی تجلی حمایت و پشتیبانی از ولایت و مظهر و نماد عزت، عظمت، هوشمندی، بصیرت، ولایتمداری و انقلابی‌گری مردم ایران اسلامی است و مردم در این روز بزرگ نشان دادند در میان گرد و غبار فتنه‌گران نه راه را گم می‌کنند و نه راهبر را که همانا ولایت فقیه است و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اعلام می‌دارد؛ دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی بدانند امت حزب‌الله، باصلابت و مقتدر ایران اسلامی هرگونه فتنه و تهدید به پیکره این نظام را به اذن الله دفع خواهد کرد و اجازه نخواهد داد دشمنان و در راس آن‌ها استکبار جهانی به اهداف شوم خود که نابودی اصل حکومت اسلامی است، دست یابند و تا پای جان برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی این انقلاب ایستادگی و جانفشانی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار