خزعلی:

بانوان در صف مقدم جنگ نرم یاری شوند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه مردان وظیفه دارند که بانوان را در صف مقدم این جنگ یاری کنند، گفت: حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود.
کد خبر: ۵۶۴۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ - 30December 2022

بانوان در صف مقدم جنگ نرم یاری شوندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «انسیه خزعلی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده شامگاه پنجشنبه در بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان و حومه از توابع شهرستان دماوند با بیان اینکه اجر خانواده شهدا، کمتر از شهدا نیست، اظهار داشت: دردی که خانواده معظم شهدا تحمل کردند و ایثاری که داشتند، قابل هزاران تقدیر است.

خزعلی افزود: جنگ سختی که مردان در صف نخست جبهه‌ها داشتند و بانوان پشتیبان آن بودند، اکنون تبدیل به جنگ نرمی شده که بانوان و خانواده‌ها را هدف قرار داده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امروز بانوان وظیفه دارند که بصیرت پیدا کنند و مردان وظیفه دارند که بانوان را در صف مقدم این جنگ یاری و از هویت و کیان مسلمانی دفاع کنند تا نگذارند که دشمن به آنچه می‌خواهد، دست یابد.

خزعلی تصریح کرد: اگر دشمن در خانه‌ها وارد شد و توانست از درون به ما حمله کند، ذلت و حقارت را باید بپذیریم؛ امروز باید قدر داشته‌های خود را که گاه ارزش آن را نمی‌دانیم یا تحقیر می‌شود، بدانیم و از آن دفاع کنیم.

وی بیان کرد: اگر امروز ایستادگی‌ها نباشد، هیچ چیزی پابرجا نخواهد بود و اگر این مقاومت‌ها و بصیرت‌افزایی‌ها نباشد، همه هویت و اصالت به باد خواهد رفت و ما در این مسیر ایستاده‌ایم؛ نیزه‌ها و تیر‌های دشمن، اتهامات و شایعات و دروغ‌پراکنی‌ها به سمت ما آماده، اما ایستاده‌ایم و نمی‌ترسیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید داشت: اگر در صف اول قرار گرفته‌ایم، باید برخی شرایط را تحمل کنیم؛ ما وعده‌ای از طرف خداوند متعال داریم که دشمن ندارد و باید از همان سلاح دشمن همچون فضای مجازی، سایبری و رسانه‌هایی که استفاده می‌کند، علیه خودش استفاده کنیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: در طول تاریخ حرکت‌هایی برای امروز ما ترسیم و سرمشق داده شده و امروز سردرگم نیستیم و می‌دانیم در چه موقعیتی قرار گرفته‌ایم و بعد از اینکه آیت‌الله رئیسی با اهداف خود توانسته در یک سال موفقیت‌های بزرگی را به دست بیاورد، طبیعی است که همه احزاب جمع شوند و علیه دینی که در حال پیروزی است، بایستند.

وی افزود: در یک سال گذشته، کشور‌های همسایه ایران همچون ترکیه تورم بالای ۱۰۰ درصد را تجربه کردند، اما دولت سیزدهم با وضعیتی که اقتصاد را تحویل گرفته بود، تلاش کرد که نقدینگی و تورم را کنترل کند و ارز ترجیحی را حذف کرد تا بتواند اقتصاد را به ریل خود بازگرداند.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در افقی دوراندیشانه، حذف ارز ترجیحی به نفع مردم بود؛ اگر دولت می‌خواست که کوتاه مدت فکر کند یا مردم را به ظاهر راضی نگهدارد، نباید وارد ریل‌گذاری‌ها و اصلاحات می‌شد.

بیست و چهارمین یادواره شهدای شهر کیلان و حومه با حضور انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده، عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت، سردار صادق محمودی فرمانده یگان ویژه صابرین سپاه، ناخدا صمدیان از فرمانده ارتش ایران، سیداحمد رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، حجت‌الاسلام فتاح‌دماوندی امام جمعه دماوند، حجت‌الاسلام میرشریفی امام جمعه آبسرد، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، سرهنگ نجفی فرمانده سپاه دماوند، فرشاد عابدین بخشدار مرکزی دماوند، سرهنگ فاضلی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند و جمعی از خانواده معظم شهدا، مسئولان شهرستانی و شهری، بسیجیان و آحاد مختلف مردم در حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر کیلان برکزار شد.

در این مراسم، با تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام، با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید میثاق شد.

همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، از مقام شامخ شهیده دکتر پروین ناصحی تجلیل شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار