جان فدا/ امام‌ جمعه اهل سنت بندرترکمن:

سردار سلیمانی بر قلب‌ها حکومت می‌کند

آخوند کر گفت: آمران و فرمان دهندگان به شهادت حاج قاسم، سخت اشتباه کردند، زیرا سردار سلیمانی بر قلب‌ها حکومت می‌کرد و می‌کند، حاج قاسم سردار دل‌ها بود و کسی که بر دل‌ها حکمرانی کند، یادش همیشه جاودان است.
کد خبر: ۵۶۴۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶ - 31December 2022

سردار سلیمانی بر قلب‌ها حکومت می کند«حاج آخوند عبدالرحمن کر» امام‌ جمعه اهل سنت بندرترکمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان اظهار داشت: سردار «حاج قاسم سلیمانی» به لحاظ کارآمدی، تقیّد و پایبندی به آرمان‌های انقلاب و کارنامه درخشان در راه دفاع از میهن، حفظ و حراست از دستاوردهای نظام، شخصیتی بی‌نظیر بوده و یکی از نزدیک‌ترین افراد و فرماندهان نظامی به رهبر معظم انقلاب به حساب می‌آید.

«آخوند کر» گفت: «حاج قاسم» از جمله متدین‌ترین و معتقدترین پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای حاکمیت موازین دینی و دفاع از ارزش‌های والای دین اسلام قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش کرد؛ تقید و پایبندی سردار سلیمانی به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بی نظیر، ایشان الگویی جاودان برای همگان است.

امام‌ جمعه اهل سنت بندرترکمن ادامه داد: سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» سال‌ها در میدان‌های آتش و خون حضور فعال داشت و به افکار و عقاید دینی و مذهبی دیگران احترام می‌گذاشت، همان گونه که برای آزادسازی مناطق شیعه نشین تلاش، برنامه ریزی و فداکاری می‌کرد، به همان اندازه برای مناطق سنی، ایزدی و مسیحی نشین از خودگذشتگی و رشادت نشان می‌داد.

وی در پایان تصریح کرد: آمران و فرمان دهندگان به شهادت حاج قاسم، سخت اشتباه کردند زیرا سردار «سلیمانی» بر قلب‌ها حکومت می‌کرد؛ حاج قاسم سردار دل‌ها بود و کسی که بر دل‌ها حکمرانی کند، یادش همیشه جاودان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار