جان فدا/ کارشناس مذهبی:

مکتب حاج قاسم یک نماد ایستادگی در برابر مستکبران است

حجت الاسلام «موحد» گفت: مکتب حاج قاسم یک نماد، فرهنگ و حتی یک تمدن برای آیندگان است که چگونه باید در برابر دنیای مستکبران ایستاد.
کد خبر: ۵۶۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ - 31December 2022

مکتب حاج قاسم یک نماد ایستادگی در برابر مستکبران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «محمد جواد موحد» کارشناس مذهبی امروز در نشست بصیرتی در سپاه کربلا با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، اظهار داشت: مردم بر علیه فتنه ۸۸ قیام کردند و ۹ دی روز بصیرت نامیده شد.

این کارشناس مذهبی به سالروز شهادت حاج قاسم هم در ۱۳ دی ماه اشاره و خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم یک نماد، فرهنگ و حتی یک تمدن برای آیندگان است که چگونه باید در برابر دنیای مستکبران ایستاد.

حجت الاسلام موحد در ادامه به فاطمیه هم اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا (س) دو وصیت نامه دارد که یک وصیت نامه مکتوب به خط حضرت ان هم یک صفحه است، و یک وصیت نیز شفاهی وجود دارد.

وی با بیان اینکه وصیت شفاهی حضرت زهرا (س) به امام علی (ع) موجود است، گفت: بخش اول وصیت نامه حضرت فاطمه (س) عقیدتی است و حضرت به معاد و قیامت وعالم قبر و آخرت اشاره می‌کنند.

حجت الاسلام موحد در ادامه به بخش دوم وصیت نامه حضرت زهرا (س) که اموال حضرت است، اشاره کرد و افزود: جنبه سیاسی وصیت نامه حضرت زهرا (س) ان است که هیچ کس از در مراسم شهادت من نباشد بجز پنج زن از میان ۶۰ هزار زن مسلمان در آن دوران و در میان ۶۰ هزار مرد مسلمان در مدینه هم بجز ۹ نفر مرد بیشتر نباشند.

وی در ادامه به خطبه غدیر هم اشاره کرد و گفت: پیامبر (ص) در خطبه غدیر به ظهور منجی آخر الزمان اشاره شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار