زاکانی در همایش استکبارستیزی:

پیشینه آمریکا قابل تحریف نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی تلاش‌های صورت گرفته در بزک کردن چهره آمریکای جنایتکار گفت: برخی می‌خواهند چهره گرگ را بزک کنند، اما گرگ بزک‌کردنی نیست و پیشینه آمریکا هم قابل تحریف نیست.
کد خبر: ۵۶۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ - 02November 2015

پیشینه آمریکا قابل تحریف نیست

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در همایش استکبارستیزی که عصر امروز با عنوان «دوران بزن و در رو تمام شده است» در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: 37 سال است که آمریکا با همه وجود و توانش سعی کرده امکان حیات را از ایران اسلامی بگیرد؛ لذا در این مدت مزاحمت های زیادی برای ما ایجاد کرده است.

وی افزد: ما به دلیل داشتن اندیشه و ترویج شعار استقلال و ازادی بین ملتها، دشمن قطعی آمریکا محسوب میشویم.

زاکانی گفت: آمریکا به دلیل ناامیدی از نابود شدن ما، تمام تلاش خود را برای ایجاد یک همزیستی مسالمتآمیز با ایران اسلامی به کار میگیرد تا در سایه آن موجب استحاله نظام از درون شود.

وی ادامه داد: غربیها به دنبال آن هستند که از شیوه مذاکرات هستهای، در سایر حوزهها نیز استفاده کنند.

این نماینده مجلس با اشاره به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به رئیس جمهور و صدور دستورات لازم درخصوص اجرای برجام عنوان کرد: وحدت کلمه، جهتگیریها و مروج اسلام ناب بودن، و سلطهستیزی و استکبارستیزی، و توجه به منافع ملی کشور در این نامه مشهود است.

زاکانی تصریح کرد: بعد از نامه رهبری چنانچه موضوع وحدت مورد توجه قرار نگیرد، وحدت جامعه که از ارکان پیروزی انقلاب محسوب میشود مورد خدشه قرار می گیرد؛ بنابراین اگر کسی خلاف این روند حرکت کند، باید او را وحدتشکن تلقی کرد.

وی با اشاره به برخی تلاشهای صورت گرفته در بزک کردن چهره آمریکای جنایتکار گفت: برخی میخواهند چهره گرگ را بزک کنند، اما گرگ بزککردنی نیست و پیشینه آمریکا هم قابل تحریف نیست.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار