رئیس سازمان صدا و سیما:

تحریم صدا و سیما مصداق آشکار دیکتاتوری ضدانقلاب است

جبلی با بیان اینکه تحریم صداوسیما مصداق آشکار دیکتاتوری ضد انقلاب است، گفت: وقتی نهاد‌های سلطه غربی و بین‌المللی اقدام به تحریم صداوسیما می‌کنند، نشان می‌دهند که این دیکتاتوری و نقض ادعا‌های آزادی بیان که سال‌های سال با آن گوش همه جهان را کر کرده بودند، به راحتی اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۵۶۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳ - 01January 2023

تحریم صدا و سیما مصداق آشکار دیکتاتوری ضدانقلاب است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی در مورد دیکتاتوری رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: ما سال‌های سال شاهد تناقض‌های آشکاری بین شعار و عمل مدعیان آزادی بیان و دموکراسی و احترام به جامعه هستیم که یکی از مصادیق آن، نقض حقوق بشر توسط آمریکا با تحریم سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است.   

جبلی با بیان اینکه سازمان صدا و سیما رسانه ملی کشور جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: صدا و سیما متناسب با نیاز و شرایط جامعه و کشور، اقدام به تولید محتوا و اطلاع‌رسانی و کمک به پیشرفت کشور می‌کند.

رئیس سازمان صدا و سیما تأکید کرد: وقتی نهاد‌های سلطه غربی و بین‌المللی اقدام به تحریم صداوسیما می‌کنند، نشان می‌دهند که این دیکتاتوری و نقض ادعا‌های آزادی بیان که سال‌های سال با آن گوش همه جهان را کر کرده بودند، به راحتی اتفاق می‌افتد.

جبلی خاطرنشان کرد: اگر بناست آزادی بیانی وجود داشته باشد، رسانه ملی به عنوان یک رسانه و یک تریبونِ بیان دیدگاه‌های مردم و مدیریت افکار عمومی، کار خودش را انجام می‌دهد و رسانه‌های آن‌ها هم کار خودشان را انجام می‌دهند و این آزادی باید برای هر دو طرف باشد.

وی تصریح کرد: چطور رسانه‌های معاندی که شب و روز مشغول فتنه‌گری و آموزش آشوب و براندازی و به هم ریختن امنیت شرایط ایران و کشور‌های دیگر هستند، در قلب اروپا آزادانه فعالیت می‌کنند و هیچ کدام از آیین‌نامه‌های تنظیم‌گری رسانه‌ای در مورد آن‌ها اعمال نمی‌شود، اما سازمان صدا و سیما که یک رسانه مختص محدوده جمهوری اسلامی ایران است و طبق قانون فعالیت می‌کند، از نظر آن‌ها نقض قوانین می‌کند و حتی نمی‌توانند وجود این سازمان و این رسانه را بر روی ماهواره‌ها تحمل کنند؟

رئیس سازمان صداوسیما در پایان خاطرنشان کرد: این یکی از مصادیق بسیار روشن دیکتاتوری رسانه‌ای است که ما به روشنی در حوادث اخیر با آن روبرو بودیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها