ژانر نوظهور رادیو نمایش در جشنواره فیلم عمار

نمایش رادیویی «مهاجر سرزمین آفتاب» که در ژانر نوظهور رادیو نمایش تحت عنوان رادیو پلاس تولید شده است در بخش تلویزیونی جشنواره فیلم عمار پذیرفته شد.
کد خبر: ۵۶۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶ - 01January 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «محسن سوهانی» مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو و رادیو نمایش، اظهار داشت: نمایش رادیویی «مهاجر سرزمین آفتاب» که در ژانر تازه طراحی شده رادیوپلاس به تولید رسیده است. تلفیقی از مدیوم‌های مختلف رسانه‌ای و تلاشی برای دستیابی به ساختارهای نوین رسانه‌ای خلاق صداپایه به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: تجربه‌گرایی، طراحی و تولید ساختارهای نوین جزو سیاست‌های مهم رادیو نمایش و اداره کل هنرهای نمایشی رادیو است.

محسن سوهانی با اشاره به این موضوع که در عصری به سر می بریم که رسانه‌ها به تقاطع رسیده‌اند بر این نکته که می‌بایست در این راستا هم‌افزایی و ساختارها و قالب‌های نوین رسانه‌ای تعریف شود تأکید کرد و ادامه داد: این دغدغه باعث شد یک ژانر جدید به نام رادیو پلاس طراحی کنیم.

ژانر نو ظهور رادیو نمایش در جشنواره فیلم عمار

این نمایش برگرفته از کتاب«مهاجر سرزمین آفتاب» نوشته حمید حسام به کارگردانی فریدون محرابی، تهیه کنندگی و سردبیری امین رهبر، انیمیشن رعنا عابدی، تنظیم رادیویی زهرا کولیوند،تصویربرداری کامران دلاور، ماکان رضایی، محمدمهدی نظری جیرانی صدابرداری، مجید آینه افکتوری نرگس موسی‌پور در ژانر رادیو پلاس تولید شده است.

در این نمایش نازنین مهیمنی،محسن بهرامی و داریوش شهبازی به روایت خاطرات کونیکو یامامورا (سبا بابایی) یگانه مادر شهید ژاپنی می‌پردازند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار