دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:

تقویت فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مطالبات مردم است

حجت‌الاسلام «مهدوی‌نیا» گفت: یکی از مطالبات امروز مردم برخورد با بی‌بندوباری و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب است که نباید نسبت به این مطالبات بی‌تفاوت بود.
کد خبر: ۵۶۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰ - 01January 2023

یکی از مطالبات مردم تقویت فرهنگ عفاف و حجاب است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین «یونس مهدوی‌نیا» دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان امروز در دیدار با فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه نباید نسبت به مطالبات مردم در تقویت فرهنگ عفاف و حجاب به خصوص در ادارات بی‌تفاوت بود، اظهار داشت: بی‌تفاوتی نسبت به مطالبات مردم و عفاف و حجاب زیبنده جامعه اسلامی نیست. 

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر تضمین کننده حیات طیبه نظام اسلامی خواهد بود، عنوان کرد: خداوند در سوره حج آیه 41 می‌فرماید یکی از پایه‌های امر به معروف و نهی از منکر، قدرت است و برای کسانی که به قدرت رسیدند اقامه نماز، پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر اهمیت داده‌اند، وعده یاری داده است. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با بیان اینکه یکی از مطالبات امروز مردم برخورد با بی‌بندوباری و تقویت فرهنگ عفاف و حجاب است که نباید نسبت به این مطالبات بی‌تفاوت بود، افزود: رهبری می‌فرمایند «نظام اسلامی باید پشتیبان آمر به معروف و ناهی از منکر باشد». 

محمد‌باقر احمدی چگنی‌ فرماندار خرم‌آباد نیز با بیان اینکه نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر بستر ترویج ارزش‌ها است، بیان داشت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر ضامن احیای ارزش‌ها است. 

وی فریضه‌های واجب امر به معروف و نهی از منکر صرفا در عفاف و حجاب خلاصه نمی‌شود، افزود: مقابله با فساد اداری و مالی، اختلاس و احتکار از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است. 

احمدی چگنی با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر، عنوان کرد: تمامی بداخلاقی‌هایی که در جامعه ما اتفاق می‌افتد به خاطر ترک این دو واجب بزرگ است. 

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: بی‌تفاوتی ضربه مهلکی بر پیکره جامعه است و نباید نسبت به موضوعات پیرامونی بی‌تفاوت باشیم. 

وی بیان داشت: اگر بخواهیم جامعه‌ای سالم و صالح داشته باشیم باید نسبت به اجرای امربه معروف و نهی از منکر اهتمام ویژه داشته باشیم. 

احمدی چگنی تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر بستر احیای ارزش‌ها در جامعه است. 

فرماندار خرم‌آباد در این جلسه برای همکاری با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان قول مساعد داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها