پژوهشگر و نویسنده در حوزه عفاف و حجاب:

فعالیت در حوزه عفاف و حجاب نیازمند مهارت آموزی است

«اسلاملو» گفت: فعالیت در زمینه عفاف و حجاب نیاز به مهارت‌آموزی در عرصه شناخت و نیز ارائه راهکار مناسب دارد.
کد خبر: ۵۶۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ - 03January 2023

فعالیت در حوزه عفاف و حجاب نیازمند مهارت آموزی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «نعیمه اسلاملو» پژوهشگر و نویسنده در حوزه عفاف و حجاب امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره‌ دو روزه با عنوان «رویداد طلایه‌داران عفاف و حجاب با رویکرد تربیت مربی» در راستای شعار «پژوهشگر طلبه خواهر، تبیین‌گر آرمان‌های انقلاب اسلامی» در جمع طلاب مدارس علمیه خواهران استان مازندران، خبر داد و اظهار داشت: از اهداف برگزاری این دوره، توانمندسازی فعالین عفاف و حجاب در حوزه پاسخگویی به شبهات روز؛ آموزش مهارت ارتباط مؤثر و شیوه‌های جذب و تبلیغ، آموزش شیوه‌های عملی کار برای تبلیغ حجاب؛ کنشگری فعال مبلغین و دغدغه‌مندان مطالبه گری در حوزه عفاف و حجاب است.

پژوهشگر و نویسنده در حوزه عفاف و حجاب از ارائه جزوه آموزشی به طلاب با عنوان «کتاب کار اصول مواجهه و مناظره در حوزه عفاف و حجاب» خبر داد و تأکید کرد: این جزوه حاصل تجربه برگزاری بیش از ۱۲۰۰۰ کارگاه، نمایشگاه و دوره آموزشی، حضور در بیش از ۱۰۰۰ دبیرستان دخترانه، حوزه علمیه، مرکز آموزشی و فرهنگی است.

وی در ادامه به معرفی کتاب دیگر خود با عنوان «بی‌پرده باحجاب» پرداخت و افزود: در این کتاب کاربردی تمرین پاسخ‌ها به شبهات و چالش‌های این حوزه آمده است.

استاد کارگاه آموزشی عفاف و حجاب تأکید کرد: کار کردن در این زمینه مهم و حساس فرهنگی، بسیار بیشتر از مسائل دیگر، نیاز به مهارت‌آموزی در عرصه شناخت و نیز ارائه راهکار مناسب دارد.

وی بیان کرد: بنده در این کارگاه، با قرار گرفتن در جایگاه مخالف حجاب و بازگو کردن چالش‌های آن از مربیان می‌خواهم دلیل رعایت حجاب و قانونی بودن آن را بیان کنند و در نهایت به جمع‌بندی بحث و روش‌های پاسخگویی درست به منتقدان حجاب در این کارگاه می‌پردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار