جان فدا/ نماینده ولی فقیه در استان مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تجلیل از ابعاد شخصیتی شهید «سلیمانی»/ حماسه ۹ دی نشانه فتنه‌شناسی مردم ایران است

آیت‌الله «محمدی لائینی» گفت: مردم ایران فتنه‌شناس هستند و علی‌رغم جنگ رسانه‌ای، به‌موقع وارد میدان می‌شوند و حماسه ۹ دی نشانه این مسئله است.
کد خبر: ۵۶۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ - 30December 2022

از ابعاد شخصیتی شهید «سلیمانی» تجلیل کنیم/ حماسه 9 دی نشانه فتنه شناسی مردم ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در استان مازندران، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان، با تأکید و توصیه بر تقوا و بیان اینکه قبل از مردن باید از دنیا دل بکنیم، اظهار داشت: اگر دل به دنیا باشد، جان دادن سخت است و باید دل را روانه کنیم که رفتن را آسان می‌کند.

وی با گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: در این روز مساجد، تکایا و هیئات به جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی بپردازند.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه اغتشاشگران نوکر‌های استکبار و شیطان بزرگ هستند و نقاط قوت نظام را منعکس نمی‌کنند، ادامه داد: دشمن از این‌ها استفاده ابزاری می‌کند.

امام جمعه ساری با گرامیداشت سالروز ارتحال علامه مصباح یزدی، گفت: ایشان عاشق و دلداده ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

وی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: مقاومت مدیون این سردار بزرگ است و مردم ایران در تشییع پیکر مطهر این شهید،‌ سنگ‌تمام گذاشت و در سالروز شهادتش باید از ابعاد شخصیت عرفانی، ایمانی، عاطفی، انسانی، نظامی، مدیریتی، اخلاصی‌اش تجلیل کنیم.

آیت‌الله محمدی لائینی با بیان اینکه روز شهادت شهید سلیمانی به حق روز مقاومت نامگذاری شد، تصریح کرد: ایشان نماد مقاومت و بصیرت بود و ما باید راه این شهید را ادامه دهیم.

امام جمعه ساری با گرامیداشت روز جهاد کشاورزی بر دانش‌بنیان شدن کشاورزی و استفاده از ماهواره در این حوزه تأکید کرد و افزود: بازار مرکبات دچار رکود است و باید برای رونق‌بخشی بازار این محصول تلاش کنیم.

وی با اشاره به قیمت ۲۰ هزار تومانی پیاز، گفت: این در حالی است که پرتقال ۵ هزار تومان است و نشان می‌دهد برنامه درستی برای تنظیم بازار نداریم.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به فراز‌هایی از بیانیه گام دوم انقلاب و بیان اینکه انقلاب اسلامی مشارکت داخلی و مردمی را برای مقابله با فتنه‌های بین‌المللی به اوج رساند، اذعان داشت: اغتشاشگران به مردم امید بسته بودند؛ اما مردم بصیر پای علم انقلاب اسلامی و راه شهدا ایستادند و این از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه ساری تصریح کرد: انقلاب اسلامی بینش سیاسی مردم را به‌گونه شگفت آوری ارتقا داد و مردم در این سطح از بصیرت و فهم سیاسی و اقدام به موقع قرار دارند؛ واقعیت‌ها را می‌دانند و حق و باطل را می‌شناسند و به هنگام اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران فتنه‌شناس هستند و علی‌رغم جنگ رسانه‌ای، به موقع وارد میدان می‌شوند و حماسه ۹ دی نشانه این مسئله است، گفت: راهپیمایی و تجمع بانوان در دفاع از حریم عفاف و حجاب نشانه بصیرت مردم است و این ملت با صبر و بصیرت بر فتنه‌ها پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار