رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان مطرح کرد؛

بصیرت شاخصه اصلی نیروهای فراجا

حجت‌الاسلام «ایروانی» گفت: کار کردن برای خدا، اخلاص در عمل، مطیع امر ولایت بودن و بصیرت از شاخصه های شهید سپهبد حاج«قاسم سلیمانی» بود و بصیرت شاخصه اصلی نیروهای فراجا است.
کد خبر: ۵۶۴۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵ - 01January 2023

بصیرت شاخصه اصلی نیروهای فراجابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام «محمدحسین ایروانی» رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان عصر امروز ( یکشنبه) در حاشیه آئین نکوداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» اظهار داشت: ویژگی های سردار سلیمانی فراوان است و در کلام نمی گنجد اما مهمترین شاخصه های این شهید کار کردن برای خدا، اخلاص در عمل و مطیع امر ولایت بودن است. 

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی همه کارهایش را برای جلب رضای خدا انجام می داد، عنوان کرد: یکی از جمله های به یاد ماندنی ایشان هم این است « ما باید به این بلوغ برسیم که کار را فقط برای رضای خدا انجام دهیم و نیت ما برای دیده شدن نباشد.» و خودش هم این گونه بود و اخلاص در عمل داشت و کارها را برای خدا انجام می داد و به همین خاطر خداوند نیز محبت او را در دل همه مردم حتی کسانی که او را ندیده بودند قرار داد. 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه بصیرت را شاخصه اصلی تمامی نیروهای مسلح و از جمله نیروهای فراجا عنوان کرد و افزود: یکی از مؤلفه های لازم برای یک نظامی بصیرت نسبت به حوادث روزگار خودش و به روز بودن در موضوع دشمن شناسی است. 

حجت‌الاسلام ایروانی اضافه کرد: مسلماً اگر یک نظامی بصیرت لازم را داشته باشد هیچگاه فریب دشمن را نمی خورد و متوجه می شود که هدف دشمن چیست و هرگز در زمین او بازی نمی کند و به نفعش موضع گیری نمی کند. 

وی از شهید سلیمانی نیز به عنوان نمونه تمام عیار یک نظامی مدبر و بصیر یاد کرد و گفت: بصیرت اولین مؤلفه و ویژگی انسانی که می خواهد مسیر حق را طی کند و عاقب به خیر شود است که شهید سلیمانی نیز این مؤلفه را دارا بود و همه شهدای ما هم این طور بودند. 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه معنای بصیرت این است که انسان بداند در چه موضعی قرار گرفته است، حق را بشناسد و طرفدار حق باشد و فریب تبلیغات دشمن را نخورد، ابراز داشت: امروز در بین نیروهای فراجا این شاخصه بصیرت وجود دارد و دیدیم در فتنه اخیر که این عزیزان تا پای جان کنار مردم ولایتمدار ایستادند فریب توطئه دشمن را نخوردند و جمعی از آنان در دفاع از امنیت شهید شده و بسیاری نیز مجروح و جانباز شدند. 

حجت‌الاسلام ایروانی با بیان اینکه دشمن به دنبال بهره برداری از جوانان و نوجوانان برای رسیدن به اهداف شوم خود است، تصریح کرد: به جوانان توصیه می کنیم که فریب تبلیغات دشمن در فضای مجازی را نخورند چرا که در فضای مجازی حق و باطل را با هم مخلوط می کنند و در نهایت آن هدف خود را به جوانان ما القا می کنند.

وی با بیان اینکه از این جوانان می خواهم که همه چیز را در کنار هم ببینند و بدانند واقعیت آنطور که معاندان و ضد انقلاب ها در پلتفرم های فضای مجازی مطرح می کنند نیست، تشریح کرد: همین الان که در آلمان، انگلیس و فرانسه آشوب و درگیری است موضع شبکه های فارسی زبان بیگانه متفاوت است و رئیس جمهور فرانسه هم صراحتاً اعلام می کند که از نیروهای امنیتی و پلیس حمایت می کنم و از آنها می خواهم که به شدت با اغتشاشگران برخورد کنند. 

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروز بسیاری از جوانانی که در اغتشاشات فتنه اخیر مرتکب قتل، ضرب و جرح و آسیب به اموال عمومی شدند پس از دستگیری اعتراف کردند که ما فریب فضای مجازی را خوردیم حتی قاتل دو جوان بسیجی که در مشهد دستگیر شد خودش صراحتاً اعلام کرد که مجازات من این است که ۳ بار اعدام شوم چون من برادران خود را کشتم. 

حجت‌الاسلام ایروانی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید بدانند که مجریان و برنامه سازان شبکه های خارجی هیچ وقت راستش را به ما نمی گویند، گفت: آنها اگر مرد هستند چرا خودشان به میدان نمی آیند، چرا آن طرف دنیا در بهترین مکان نشسته و پول های قارونی سعودی ها را به جیب زده و آن وقت جوانان ما را تحریک می کنند که این گونه هم به خودشان و هم به دیگران آسیب بزنند.

وی رسالت خانواده ها را در آگاه سازی جوانان و نوجوانان بسیار خطیر عنوان کرد و متذکر شد: خانواده ها بایستی بسیاری از مسائل را برای جوانان و نوجوانان خود تبیین کنند و نگذارند این گونه در دام دشمن گرفتار شوند و زندگی و جوانی خود را تباه سازند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها