در یادواره ۸۴۲ شهید انتظامی آذربایجان شرقی مطرح شد؛

سردار اشتری: جنگ ترکیبی دشمن در حوزه اقتصادی، سیاسی و امنیتی/ امنیت در سراسر کشور برقرار است

فرمانده فراجا با بیان اینکه فتنه‌های دشمنان در طول عمر انقلاب اسلامی با هوشیاری مردم با شکست روبرو شده است، گفت: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن در تمامی حوزه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی وارد میدان شد.
کد خبر: ۵۶۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹ - 02January 2023

جنگ ترکیبی دشمن در حوزه اقتصادی، سیاسی و امنیتی/ امنیت در سراسر کشور برقرار استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده انتظامی کل کشور صبح امروز (دوشنبه) در یادواره ۸۴۲ شهید انتظامی استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امروز امنیت ما به حول قوه الهی، خون شهدا، هوشیاری مردم و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در سراسر کشور برقرار است، اظهار داشت: در حوادث اخیر که دشمن جنگ ترکیبی علیه ملت ایران شروع کرد با تمام توان وارد میدان شد و به ارزش‌های ما حمله کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه استکبار و دشمن تصور می‌کرد طی چند روز به اهداف خود برسد، گفت: توطئه دشمن با هوشیاری مردم و حضور نیروهای فراجا، بسیج و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی کشور در میدان خنثی شد، هر چند این توطئه‌ها همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی کشور با تاکید بر اینکه ما هیچگاه فراموش نخواهیم کرد که دشمن چه کارهایی برای شکست انقلاب اسلامی انجام داد، افزود: زمانی که مردم در جبهه‌ها با رژیم بعث عراق مقابله می‌کردند دشمنان در کشور اقدام به ترور مردم و مسئولین نظام می‌کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های دشمنان در طول عمر انقلاب اسلامی با هوشیاری مردم شکست روبرو شد، خاطرنشان کرد: در جنگ ترکیبی اخیر دشمن در تمامی حوزه‌ها از جمله اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی عمل می‌کرد.

سردار اشتری اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند جمهوری اسلامی ایران حرم است و باید از این حرم حفاظت و حراست کردن و اگر به این حرم خدشه‌ای وارد شود به دیگر حرم‌ها هم خدشه وارد خواهد شد؛ امروز مجموعه انتظامی کل کشور از برای دفاع از این حرم بیش از ۱۳ هزار شهید و نزدیک به ۳۰ هزار جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ادامه دارد...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار