نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ نمایشی از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بود/ توان رزمی نیروهای مسلح در دنیا بی‌نظیر است

راستینه هفشجانی گفت: ما در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ شاهد یک عملیات دریایی به‌روز با انتقال ادوات و تجهیزات نظامی از دریا به خشکی در سریع‌ترین زمان ممکن بودیم که شاید معدود کشور‌هایی به این درجه از توانایی رسیده باشند.
کد خبر: ۵۶۵۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰ - 03January 2023

رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ نمایشی از اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران بود/ توان رزمی نیروهای مسلح در دنیا بی‌نظیر است«احمد راستینه هفشجانی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: امروز نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزت‌مندی هستند و در فراسوی مرز‌های ایران اسلامی در آب‌های آزادِ بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کنند.

راستینه هفشجانی تصریح کرد: هر ساله نیرو‌های مسلح با برنامه زمان‌بندی شده و با اجرای رزمایش‌ها علاوه بر آزمایش معدود دستاورد‌های خویش پیامی از آمادگی دفاعی ایران اسلامی را هم برای امیدواری بیشتر ملت ایران و هم برای ایجاد بازدارندگی خباثت‌های دشمن ارسال می‌کنند.

نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ نشان داد که ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر آمادگی کامل رزمی توانسته ابزار‌های جنگ الکترونیک ساختار آفندی خود را ارتقا دهد، ارتش همچنین با توجه به افزایش توان پهپاد و برد موشک‌های هدایت شونده ظرفیت فوق‌العاده خود را بار دیگر در دیدگان ملت ایران و دشمنان قسم خورده به نمایش گذاشت.

وی افزود: ما در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ شاهد یک عملیات دریایی به‌روز با انتقال ادوات و تجهیزات نظامی از دریا به خشکی در سریع‌ترین زمان ممکن بودیم که شاید معدود کشور‌هایی به این درجه از توانایی رسیده باشند، همچنین نمایش تکاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف این رزمایش نشانی از اوج اقتدار نیرو‌های مسلح بود.

راستینه هفشجانی تصریح کرد: در بسیاری از این تجهیزات بخشی از تجهیزات و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح به نمایش گذاشته می‌شود طبیعتاً بخش عمده آن نه بیان شده و نه در شرایط عادی بیان خواهد شد، از این جهت دشمن باید این مسئله را بداند آنچه در اختیار داریم و به نمایش می‌گذاریم، در مقابل آنچه به نمایش نمی‌گذاریم بخش کوچکی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین بهتر است مسئولان کشور‌های غربی در گنده‌گویی‌هایی که نسبت به جمهوری اسلامی ایران دارند تجدید گفتار داشته باشند، به خصوص مسئولان کشور آلمان و فرانسه که ویژه‌تر باید مراقب مخاطرات و عواقب گفتار‌های خودشان باشند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار