مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی خبر داد؛

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی - حیدریون» در خراسان جنوبی

«توکلیان» گفت: رزمایش «جهادگران فاطمی- حیدریون» از نهم تا شانزدهم دی‌ماه در استان برگزار می‌شود و در این مدت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ۷۰ عنوان برنامه اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲ - 02January 2023

برگزاری رزمایش «جهادگران فاطمی - حیدریون» در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «رضا توکلیان» مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی امرو ز(دوشنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه شعار خدمت‌رسانی برای تحقیق عدالت و پیشرفت را همگانی کنید و با توجه به تأکیدات ایشان در زمینه تبلیغ و ترویج فعالیت‌های جهادی و تحسین و تجلیل از جهادگران در مقاطع گوناگون امروز شاهد آن هستیم که گروه های جهادی در راستای کمک به محرومین و خدمات‌رسانی‌های متنوع روز به روز رشد کرده و با خودسازی و بالندگی چشمگیر و شگرف کارآمدی خود را به عنوان بازوان قابل اتکای انقلاب به منصه ظهور گذاشتند.

 وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی تخصصی بسیج کارگران و کارخانجات تبلوری از گفتمان خدمت تخصصی را در فعالیت‌های جهادی در جامعه هدف نهادینه کردند، افزود:  فعالیت گروه‌های جهادی به نوعی تداعی کننده بلوغ جریان جهادی با رویکرد تخصصی در فضای تولید است تا با نگاه رفع مشکلات تولید نسیمی از امیدآفرینی را در خانواده تولید محقق کنند.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی تبیین کرد: رزمایش «جهادگران فاطمی- حیدریون» از نهم تا شانزدهم دی‌ماه در استان برگزار می‌شود و در این مدت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان ۷۰ عنوان برنامه اجرا خواهد کرد.

 توکلیان غبار روبی مزار شهدا و ایثارگران، دیدار با ائمه جمعه، برپایی میز خدمت در شهرک‌های صنعتی، شیفت ایثار در واحدهای تولیدی، اعزام گسترده گروه‌های جهادی محرومیت‌زدایی، توزیع بسته‌های معیشتی، اعزام سفیران تولید، بازدیدهای علمی (دانشجویان و غیره)، اجرای طرح خود حفاظتی واحدها، برگزاری جلسه اخوت کارفرمایی و کارگری، برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از برترین‌های بسیج کارگری را از جمله این برنامه‌ها اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در برنامه شیفت ایثار که با همکاری سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و مدیران واحدهای تولیدی برگزار می‌شود فردا سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه در کارخانه کویر تایر و همزمان با سراسر استان در ۱۰ کارخانه ۲ هزار نفر کارگر و حدود ۶ هزار نفر ساعت شرکت خواهند کرد و عواید آن در راستای کمک به محرومین هزینه خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات خراسان جنوبی افزود: در راستای رزمایش حیدریون تولید تعداد ۷۵ گروه جهادی شامل۳۰ گروه جهادی تخصصی کارگری در راستای رفع موانع تولید و ۴۵ گروه کارگری با موضوعات رفع محرومیت‌زدایی و عمرانی و خدماتی ایفای نقش خواهند کرد.

توکلیان با بیان اینکه برنامه استانی رزمایش حیدریون ۱۵ دی‌ماه در روستای حاجی آباد بیرجند برگزار خواهد شد، گفت: از عواید شیفت ایثار و کمک مدیران واحد های تولیدی و کمک پایگاه های بسیج کارگری و کارخانجات تعداد چهار هزار و ۶۷۰ بسته کمک معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توزیع خواهد شد و همچنین کمک‌های دیگری از جمله کمک به ساخت منازل محرومین انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار