مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا:

دومین مرحله رزمایش «جهادگران فاطمی» در مازندران برگزار می‌شود

«زاهدی» از برگزاری دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی از هفتم تا چهاردهم بهمن در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۵۶۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ - 24January 2023

دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی در مازندران برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «بلال زاهدی» مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی در آستانه چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همزمان با حلول ماه مبارک رجب، خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش از هفتم بهمن تا ۱۴ بهمن بصورت جمعه تا جمعه ویژه قشر مداحان و هیات‌های مذهبی با عنوان میانداران خدمت ناظر به امر میاندار هیات میاندار خدمت برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در روز سالروز حماسه تاریخی ۶ بهمن آمل، این رزمایش به میزبانی این سازمان از ساعت ۹ صبح در حسینیه عاشقان کربلا در ساری برگزار می‌شود، افزود: در دومین رزمایش جهادگران فاطمی پویش هر هیات ۵ بسته معیشتی راه اندازی می‌شود که در این پویش قریب به ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه و بین جامعه هدف توزیع خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا در ادامه با اشاره به توزیع ۲۰۰۰ قرص نان رایگان در ایام ولادت امیرالمومنین امام علی (علیه السلام) اضافه کرد: طرح اهدای خون هم در رزمایش جهادگران فاطمی اجرا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا از افتتاح ۲ باب خانه محروم و یک پایگاه اورژانس در مازندران هم خبر داد و خاطرنشان کرد: قریب به ۱۰ هیات مذهبی برادران و یک هیات مذهبی خواهران که فعالیت‌های شایسته تقدیری در حوزه محرومیت زدایی و فرهنگی تبلیغی داشتند در روز آغاز رزمایش در ششم بهمن ماه تقدیر می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا متذکر شد: در آغاز آئین رزمایش، از پیرغلام حسینی و ۲ خانواده شهید جهادگر «مصطفی نوروزی» و «احمد صالحی» تجلیل خواهد شد.

زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح براینکه مداحان و هیات‌های مذهبی نیز همانند دیگر اقشار جامعه اقدامات ارزشمندی در راستای لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب با هدف کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی انجام دادند، خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیرعمد، اطعام‌دهی و توزیع غذای نذری گرم و برپایی مواکب در مناسبت‌های ملی و مذهبی، پویش تهیه و توزیع میوه و آب میوه بین بیماران و کادر درمان و شیفت ایثار برای حضور در بیمارستان و کمک به کادر درمان با هدف رفع مشکلات نیازمندان و ترویج آموزه‌های ناب دین مبین اسلام از جمله کار‌های این سازمان بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان و هیات‌های مذهبی سپاه کربلا به تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند به همت این سازمان اشاره کرد و گفت: نهضت کمک مومنانه، توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند، طرح نذر نان و خرما کار‌های دیگر فعالان تبلیغی استان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار