فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد؛

سازماندهی بیش از پنج هزار گروه جهادی در استان مازندران

سردار «مسلمی» از سازماندهی بیش از پنج هزار گروه جهادی در استان مازندران در حوزه‌های مختلف درمانی، عمرانی، اقتصادی، آموزشی و فرهنگی خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۵ - 19December 2022

سازماندهی بیش از پنج هزار گروه جهادی در استان مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه اختتامیه رزمایش جهادگران فاطمی در سالن غدیر سپاه کربلای استان با اشاره به اینکه بالغ بر پنج هزار گروه جهادی در استان سازماندهی شدند، اظهار داشت: این گروه‌های در حوزه‌های مختلف درمانی، عمرانی، اقتصادی، آموزشی، فرهنگی سازماندهی شدند.

وی با اشاره به طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف توسط گروه‌های جهادی افزود: از سال ۱۳۹۹ تاکنون بیش از دو هزار پروژه در حوزه‌های مختلف عمرانی و محرومیت زدایی اعم از مسکن محرومان، ساخت جاده، پل روستایی، آبرسانی و... به برکت گروه‌های جهادی تخصصی و عمومی در استان مازندران بهره برداری شد و نیز در دست اجراست.

این مسئول شماره پروژه‌های اجرا شده را بالغ بر دو هزار پروژه در حوزه‌های عمرانی، خدمات، آموزشی و اشتغالزایی اعلام کرد و ادامه داد: بالغ بر حدود ۹۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است و همچنین سه هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدایی در دست اجرا است و شاخص‌ترین آن رفع مشکل آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان در دستور کار قرار دارد.

سردار مسلمی اذعان داشت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۲۰۰ روستا از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند و بیش از ۳۳۰ میلیارد تومان در این خصوص اعتبار صرف می‌شود.

به گفته فرمانده سپاه کربلا تعداد حدود ۸۰۰ روستا برای آبرسانی در سال ۱۴۰۳ هدفگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار