فرمانده سپاه اقلید:

رزمایش فاطمی 2 با حضور 35 گروه جهادی در اقلید برگزار شد

سرهنگ پاسدار «خدایاری» گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی 2 حدود 35 گروه جهادی در 12 عرصه درمانی، عمرانی، پزشکی فعالیت کردند.
کد خبر: ۵۵۸۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 28November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سرهنگ پاسدار «علیرضا خدایاری» فرمانده سپاه اقلید در حاشیه دومین رزمایش جهادگران فاطمی 2 که در شهرستان اقلید برگزار شد از فعالیت 140 گروه جهادی در سطح شهرستان اقلید خبر داد و اظهار داشت: در رزمایش جهادگران فاطمی 2 حدود 35 گروه جهادی در 12 عرصه درمانی، عمرانی، پزشکی فعالیت کردند.

فرمانده سپاه اقلید در این همایش ابتدا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج رزمایش جهادگران فاطمی 1 را مرور کرد و گفت: 17 اردیبهشت همزمان با سالروز بسیج سازندگی مرحله نخست رزمایش جهادگران فاطمی برگزار شد و در اول آذر نیز به مناسبت هفته بسیج، مرحله دوم رزمایش جهادگران فاطمی 2 برپا گردید.

سرهنگ پاسدار علیرضا خدایاری افزود: ایزوگام و تعمیر مسکن محرومین، پروژه آب رسانی امام رضا(ع) و آب‌رسانی به 14 روستای شهرستان، تأمین 50 تن قیر رایگان برای راهداری، لایروبی معابر در سیل امسال، ساخت و تکميل مسکن مددجویان کمیته امداد طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته و پرداخت وام بلاعوض و تعمیر و بازسازی 5  مدرسه در سطح شهرستان برخی از  خدمات گروههای جهادی اقلید در این رزمایش است.

وی افزود: ارائه خدمات پزشکی و درمانی و اجرای 8 اردوی جهادی پزشکی و درمانی که هر مرحله بالغ بر 100 میلیون تومان هزینه داشت، اجرای رزمايش کمک‌های مؤمنانه، تهیه جهیزیه، آزادسازی زندانیان غیرعمد، تهیه وسایل گرمایشی، توزیع لوازم التحریر از جمله دیگر فعالیت‌های ارزنده‌ای بود که به همت گروه‌های جهادی بسیج در سطح شهرستان در سال جاری اجرا شد و ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار