فرمانده سپاه کربلا خبر داد؛

فعالیت ۸۰ گروه جهادی ویژه بسیج مداحان مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی ۲»

سردار «مسلمی» از فعالیت ۸۰ گروه جهادی ویژه بسیج مداحان مازندران در رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» خبر داد.
کد خبر: ۵۶۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ - 26January 2023

فعالیت ۸۰ گروه جهادی ویژه بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲به گزارش دفاع‌پرس از ساری، آئین افتتاحیه رزمایش ملی جهادگران فاطمی ۲ ویژه مداحان و هیئات مذهبی با عنوان میانداران خدمت با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، ارجونی مسئول سازمان بسیج مداحان کشور و جمعی از ستایشگران اهل بیت (ع) در حسینیه عاشقال کربلا شهرستان ساری برگزار شد.

سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه افتتاحیه این رزمایش از فعالیت ۸۰ گروه جهادی ویژه بسیج مداحان مازندران در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ خبر داد و اظهار داشت: این گروه‌ها از امروز تا ۱۴ بهمن به مردم در حوزه‌های مختلف خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه کربلا به افتتاح خانه محروم ویژه این رزمایش هم اشاره کرد و افزود: بسیج مداحان سال گذشته ساخت ۵ خانه محرومین را برعهده گرفت که در این ایام به بهره برداری می‌رسد.

به گفته سردار مسلمی ۲ هزار بسته معیشتی و ۲۰ هزار قرص نان با بهره گیری از ظرفیت خیرین و هیات مذهبی در قالب نهضت کمک مومنانه بین نیازمندان در این رزمایش توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه بسیج مداحان علاوه بر جهاد خدمت در حوزه جهاد تبیین و امیدآفرینی کار‌های موثری انجام دادند، گفت: بحث جهاد تبیین یک کار فوق العاده بسیج مداحان است که هیئت رزمندگان و هیات مذهبی مازندران با بهره گیری از جوانان جهادی و انقلابی در حال انجام آن هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار