جان فدا/ بیانیه مجمع فاطمی بسیج دانش‌آموزی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

فرمانده‌ جبهه مقاومت الگوی بی‌بدیل جهانی در عرصه مقاومت است

مجمع فاطمی بسیج دانش‌آموزی کشور به‌مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۵۶۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ - 02January 2023

بیانیه مجمع فاطمی بسیج دانش آموزی کشور به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، مجمع فاطمی بسیج دانش‌آموزی کشور به‌مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» بیانیه صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

«بِسمِ الله الرحمن الرحیم

فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ ۖ وَلَا یَسْتَخِفَّنَّکَ الَّذِینَ لَا یُوقِنُونَ

پس صبر کن که وعده خدا حق است مباد آنان که به مرحله یقین نرسیده اند، تو را بى‌ثبات و سبکسر گردانند.

سلام و درود خداوند بر کسانی که نور ایمانشان را در بهشت یافتند و از آن نور به اهل زمین عنایت کردند.

بدانیم تکریم شهیدان، تکریم آثار و اخلاص است.

تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است.

در آستانه فرارسیدن سالروز آسمانی شدن سردار رشید اسلام و همرزمانش، ۱۳ دی، روز پرواز مردان خدا هستیم؛ روز‌هایی که فرمانده‌ همیشه بیدار جبهه مقاومت به الگوی بی‌بدیل جهانی در عرصه مقاومت تبدیل شد.

حاج قاسم، خادم فدایی رهبری و جان نثار اسلام، همان کسی که به شیوه پیامبر (ص)، اشرار سیستان و بلوچستان را به کشاورزی مشغول کرد؛ همان سردار خوشنامی که خودش را سرباز معرفی کرد؛ همان کس که به جهانیان درس ایستادگی و صبر را یادآوری کرد و مکتبی را به راه انداخته است که الگو گرفته از مقاومت اهل بیت (ع) برای حفظ اصول و ارزش‌ها است.

اینک که سه سال از شهادت حاج قاسم و همرزمانش گذشته است، بیش از پیش حقانیت مسیر او و مظلومیت جبهه مقاومت به جهانیان اثبات شده است؛ و اما ایرانیانی که در این مدت درگیر مقاومت بودند، در غیاب فرمانده‌ مقاومت امتحان ایستادگی و صبر را پاس می‌کردند تا شاید در زمره‌ مدعیان مکتب سردار قرار بگیرند.

در دورانی که صبر و پایبندی معنای خودش را گم کرده است، عرصه آزمون برای رهروان سلیمانی آغاز شده است. حرم جمهوری اسلامی در نبود شیر مرد ایرانی، گا‌هاً صدای زوزه‌ کفتار‌هایی را می‌شنود و عده‌ای پاسداری از حریم حرم را به دست تلاطم اقتصاد و بازار سیاست سپرده‌اند و دِین خود را به دستِ بر زمین افتاده‌ سردار از یاد برده‌اند.

حال که عرصه مقاومت مسئولیت سنگینی را بر دوش دختران حاج قاسم قرار داده تا با حیا، عفت، اصالت، نجابت و ظرافت در مقابل هر گونه حربه‌ای مقابله و مقاومت کنند، ما دختران فاطمی که تربیت شده‌ مکتب مادر، الگو گرفته از حضرت زینب (س) و دختران انقلاب هستیم، همان نسلی خواهیم بود که نسلی انقلابی و سلیمانی را پرورش خواهد داد و نتیجه نسل انقلابی ما، همان ملتی است که همانند حضرت زهرا (س) تا پای جان ولایت مدارند و مقتدر مانند مولایشان حضرت علی (ع)! بدانند ملت ما همانند امام حسین (ع) در مقابل تمامی مستکبران می‌ایستد، ملت ما ملت سیدشان امام حسین است و درس بندگی را از مولا حسین می‌گیرند، درس فداکاری و گذشت را از عباس بن علی (ع)، درس عزت و اقتدار را از حضرت زینب (س) و از پیام آوران حسین درس می‌گیرند و خون شهدا را با ادامه دادن راه شهدا و وحدت داشتن و عزیز داشتن رهبری پاس می‌دارند.

بدانند که ما ملت شهادتیم

بدانند که ما ملت امام حسینیم!‌ ای آمریکای جنایتکار و‌ ای دولت‌های مرتجع منطقه! این سخن یک سرباز اسلام است. بشنوید که روز فتح و پیروزی اسلام و نابودی همه شما فرا رسیده! و ما فرزندان روح‌الله خطاب به شما می‌گوییم که‌ ای آمریکا، اسرائیل و‌ ای کشور‌های مرتجع! بدانید که ما جوانان و ملت غیرتمند ایران اسلامی زیر بار هیچ‌ گونه ظلمی نمی‌رویم و ملت کشوری هستیم که هر کس از هر جناحی بخواهد در مقابل این انقلاب مقدسش صف ببندد، تا آخرین قطره خون می‌ایستیم.

و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

مجمع فاطمی بسیج دانش‌آموزی کشور»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار