جان فدا/ رئیس سازمان انرژی اتمی:

خداباوری و مردم باوری دو شاخصه مهم «سردار سلیمانی»/ دشمن به دنبال از بین بردن عمق راهبردی و اقتدار ایران است

«اسلامی» با بیان اینکه ایجاد عمق راهبردی برای مقابله با تهدیدات در دستور کار ما بوده است، گفت: دشمن به دنبال از بین بردن عمق راهبردی و اقتدار ایران هستند.
کد خبر: ۵۶۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۶ - 02January 2023

خداباوری و مردم باوری دو شاخصه مهم «سردار سلیمانی»/ دشمن به دنبال از بین بردن عمق راهبردی و اقتدار ایران استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در اختتامیه دومین یادواره نشان سلیمانی که امروز (دوشنبه) در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد شهدا به ما یادآوری می‌کند که اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی کدامین بودند و راهی که شهدا با جان خود نورانی کردند بشناسیم و برای تدام آن راه تلاش کنیم.

اسلامی گفت: این یادواره الگویی متفاوت و پویشی مردمی برای روایتگری صادقانه مردم از شهید سلیمانی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: مشخصه بارز و ثابت شهید سلیمانی خداباوری و مردم باوری بود؛ جوهره وجودی شهید سلیمانی این دو ویژگی بود و همیشه همراه او بود.

وی با بیان اینکه ایجاد عمق راهبردی برای مقابله با تهدیدات در دستور کار ما بوده است، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال از بین بردن عمق راهبردی و اقتدار ایران هستند.

اسلامی گفت: دشمن با تشکیل گروهک‌های تروریستی سعی دارد از خارج و داخل به ما ضربه بزند؛ ترور شهید رجایی، باهنر و شهید بهشتی از جمله اقدامات این گروه‌ها بوده است.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی اظهار داشت: دشمن در جنگ می‌خواست با متوقف کردم صنعت نفت اقتصاد ایران را نابود کنند که با هوشیاری مردم و راهبرد امام راحل که بسیج مردمی و دفاع همگانی بود توطئه دشمن را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه پس ازشکست داعش کنگره  آمریکا به دنبال این بود که عراق را به سه کشور تبدیل کنند، گفت: آمریکا و استکبار جهانی پس از شکست داعش به دنبال این بود از طریق عناصر دست نشانده ایران را تجزیه کند.

وی افزود: مهمترین اقدام سردار سلیمانی به کارگیری بدنه مردمی در کشور‌های موردحمله داعش بود.

اسلامی با بیان اینکه داعش با پشتیبانی لجستیکی و مالی نقشه‌های و توطئه‌های زیادی در منطقه داشت، افزود: سردار سلیمانی با به کارگیری مردم توانست جبهه مقاومت را تشکیل دهد و داعش را شکست دهد و این توطئه را خنثی کند.

وی با اشاره به بیانیه جنگ اقتصادی که آمریکا علیه ایران اعلام کرد، گفت: آمریکا در سال ۲۰۱۵ و پس از خروج از برجام  به دنبال این بودند با از بین بردن ارزش پول ملی ایران نارضایتی بین مردم ایجاد کنند.

اسلامی گفت: برای رسیدن به استقلال باید امنیت داشته باشیم و زمانی که امنیت ملی به مخاطره انداخته شود نمی‌توان برنامه توسعه را پیاده سازی کرد.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها