جان‌فدا/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز:

عزت و سربلندی امروز کشور مرهون مجاهدت شهید سلیمانی است

حجت‌الاسلام «یوسفی» گفت: عزت، سربلندی، امنیت امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت شهید سلیمانی و همرزمانش است.
کد خبر: ۵۶۵۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ - 03January 2023
عزت و سربلندی امروز کشور مرهون مجاهدت شهید سلیمانی است  
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، حجت الاسلام «علیمرادیوسفی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که امروز در مصلی نماز جمعه مهرشهر کرج برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی به عنوان یک سرباز همیشه وفادار ولایت و رهبری همواره در برابر دشمن غیور، دلاور و با صلابت و در برابر مردم و خانواده شهدا متواضع و فروتن بود.
 
وی افزود: شهید سلیمانی علاوه بر نقش حساسی که در تامین امنیت کشور و منطقه داشت؛ نقش ویژه‌ای در کمک رسانی و فعالیت جهادی در مناطق محروم  کشور را ایفا می کرد.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی تعلق خاطری به دنیای مادی نداشت، تصریح کرد: وقتی به حاج قاسم گفته شد که نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را قبول کند با وجودی که مردم عاشق او بودند و احتمال پیروزی او حتمی بود او گفت: «من مرد میدان هستم و باید چهار دیواری دور کشور را حفظ کنم؛ با من از این شوخی‌ها نکنید.» 
 
حجت‌الاسلام یوسفی ادامه داد: حاج قاسم  نقش بزرگی در محرومیت‌زدایی از مناطق محروم داشت و خود در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد و مانند یک کارگر پای کار می ایستاد.
 
وی با اشاره نبوغ و توانایی نظامی و دیپلماتیک شهید سلیمانی افزود: حضور و همراهی روس‌ها با ایران در جنگ سوریه برای بسیاری جای سوال دارد اما  تحقق این مساله گواه خلاقیت و ابتکار عمل شهید سلیمانی در قانع کردن رئیس جمهور و فرماندهان ارشد روس است. 
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز از ارادت شهید سلیمانی به خانواده شهدا سخن گفت و خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به رغم مشغله فراوانی که داشت همواره در زمان‌های بازگشت به کشور به جای استراحت و خانه نشینی به مشکلات مردم و به ویژه خانواده و فرزندان شهدا رسیدگی می‌کرد.
 
حجت الاسلام یوسفی از ضرورت تداوم راه شهید سلیمانی سخن گفت و تاکید کرد: از هیچ تلاشی در جهت انتقال فرهنگ شهید سلیمانی به نسل جوان نباید دریغ شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار