جان فدا/ بازنشر/ سخنگوی هیئت رئیسه مجلس:

اقدامات مدبرانه حاج قاسم، ژئوپلتیک منطقه را به نفع مردم مسلمان تغییر داد

موسوی گفت: سردار سلیمانی فردی بود که با اقدامات مدبرانه‌اش ژئوپلتیک منطقه را به نفع مردم مسلمان تغییر داد و اینکه امروز می‌بینیم آمریکایی‌ها بعد از هزینه کردن صد‌ها میلیارد دلار در حال خروج از منطقه هستند، محصول و مرهون زحمات این شهید بزرگوار است.
کد خبر: ۵۶۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ - 03January 2023

اقدامات مدبرانه حاج قاسم، ژئوپلتیک منطقه را به نفع مردم مسلمان تغییر داد«سیدنظام‌الدین موسوی» سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، درخصوص ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه، اسطوره حقیقی ملت ایران به‌شمار می‌رود؛ سرداری بی‌ادعا که نه تنها در ایران بلکه در همه دنیا به‌ عنوان فردی شجاع و مدبر شناخته می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که شهید سلیمانی کسی است که محور مقاومت حول شخصیت و تدابیر او شکل گرفت، عنوان کرد: تأثیرگذاری اقدامات ایشان باعث شد تا در هر منطقه‌ای که به نوعی بیداری اسلامی شکل گرفت یاد او همچون یک اسطوره زنده بماند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: سردار سلیمانی فردی بود که با اقدامات مدبرانه‌اش ژئوپلتیک منطقه را به نفع مردم مسلمان تغییر داد و این‌که امروز می‌بینیم آمریکایی‌ها بعد از هزینه کردن صد‌ها میلیارد دلار در حال خروج از منطقه هستند، محصول و مرهون زحمات این شهید بزرگوار است.

موسوی افزود: حاج قاسم همچنین شعار «ما می‌توانیم» را که از ارکان و شعار‌های اساسی انقلاب اسلامی است را در سطح منطقه به منصه ظهور رساند و در بین مسلمانان اعتماد به‌نفس ایجاد کرد. شهید سلیمانی علاوه بر شجاعت از تدبیر و عقلانیت سرشاری هم برخوردار بود که ما بعد از شهادت ایشان به بسیاری از این ابعاد پی بردیم.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عنوان نظامی حاج قاسم یعنی «ژنرال سلیمانی» لرزه بر دل آمریکایی‌ها و قدرت‌های بزرگ می‌انداخت اما از عطوفت و رقت قلب سرشاری برخوردار بود و با کودکان و فرزندان شهدا بسیار مهربان بود.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مواردی که ذکر شد همه و همه نشان از شخصیت والا و چند بعدی سردار سلیمانی بود، اما مهم‌تر از همه این‌ها اعتقاد و باوری است که ایشان به جایگاه ولایت داشت و به معنای واقعی خود را سرباز ولایت و کشور می‌دانست و به آن افتخار می‌کرد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار