جان فدا/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

شهید سلیمانی در قلمروسازی ژئوپلتیک ایران نقش اصلی را ایفا کرد

توسلی گفت: شهید سلیمانی در حوزه قلمروسازی ژئوپلتیک جمهوری اسلامی ایران و صدور انقلاب نقش اصلی و اساسی را ایفا کرد.
کد خبر: ۵۶۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۴ - 04January 2023

شهید سلیمانی در قلمروسازی ژئوپلتیک ایران نقش اصلی را ایفا کرد«فتح‌الله توسلی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به لزوم الگوگیری از شهید سلیمانی به عنوان نماد کارآمدی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهید حاج «قاسم سلیمانی» یک شخصیت چندوجهی داشتند، ایشان به رغم اینکه به لحاظ ساختار اداری یک فرد نظامی محسوب می‌شد، اما در عرصه‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی، مدیریت جهادی و حکمرانی هم یک استراتژیست صاحب سبک بود.

توسلی تصریح کرد: با توجه به آشنایی چند ده ساله‌ای که با شهید سلیمانی به واسطه سابقه کاری‌ام در حوزه سیاست خارجی دارم، عرض می‌کنم که این مرد بزرگ در حوزه قلمروسازی ژئوپلتیک جمهوری اسلامی ایران و صدور انقلاب نقش اصلی و اساسی داشتند.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعد از حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی بیشترین توجه را به جذب حداکثری و دفع حداقلی داشت، مصداق این ادعا سخنرانی معروف ایشان درباره خانم‌های بد حجاب است که فرمودند «حتی آن دختر بد حجاب هم دختر من و شما است».

وی افزود: این اظهارات شهید سلیمانی در دل مردم به خوبی جای گرفت.

توسلی با بیان اینکه شهید سلیمانی در عرصه نبردهای سوریه، عراق، فلسطین، سوریه و یمن همواره آماده شهادت و جانفشانی بود، گفت: شهید سلیمانی هیچ‌گاه شأنی برای خودشان قائل نبود و همواره مانند یک سرباز آماده فرمان ولایت مجاهدت می‌کرد، ایشان حتی در اواخر عمر با برکت خودشان خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی رفتند و درخواست بازنشستگی کردند، اما معظم‌له با این درخواست مخالفت کردند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما یک دروغ بزرگ گفتیم و آن این بود که ایران پر از حاج قاسم سلیمانی است، بنده معتقدم شهید سلیمانی یک شخصیت بی‌همتا و مصداق ضرب‌المثل  «مادر گیتی نزاد و نخواهد زایید» بود، با شهادت حاج قاسم سلیمانی ضربه سنگینی به جمهوری اسلامی ایران وارد شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار