کارت ایثارگری همسران جانبازان 70 درصد صادر شد

کارت ایثارگری‌ای که برای همسران جانبازان 70 درصد صادر شده است به منزله معرفی‌نامه بوده و صاحبان این کارت‌ها می‌توانند در صورت لزوم به عنوان هویت ایثارگری از آن استفاده کنند
کد خبر: ۵۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ - 03November 2015

کارت ایثارگری همسران جانبازان 70 درصد صادر شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،کارت ایثارگریای که برای همسران جانبازان 70 درصد صادر شده است به منزله معرفینامه بوده و صاحبان این کارتها میتوانند در صورت لزوم به عنوان هویت ایثارگری از آن استفاده کنند.

حجتالله فرهادی مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص صدور کارت ایثارگری برای همسران جانبازان 70 درصد، گفت:بر اساس ابلاغیه شورای عالی اداری دولت در خصوص کارتهای ایثارگری،کارتهایی که برای همسران جانبازان 70 درصد صادر شده است به منزله معرفینامه بوده و صاحبان این کارتها میتوانند در صورت لزوم به عنوان هویت ایثارگری از آن استفاده کنند.
فرهادی افزود: تاکنون تعداد 2772 درخواست از سوی همسران جانبازان 70 درصد برای دریافت کارت ایثارگری ثبت شده است که از این تعداد، 2187نفر کارت خود را دریافت کردهاند و درخواست مابقی افراد نیز به دلیل قرار گرفتن در روند بررسی و تایید در حال طی فرایند صدور کارت است.

وی در خصوص تمدید کارت ایثارگری خانوادههای شهدا و جانبازان 70 درصد،گفت: فرآیند صدور کارت جدید در حال انجام است که در این فرآیند، نیازی به حضور خانوادههای ایثارگران در بنیاد برای ثبت درخواست نیست و افراد میتوانند تقاضای خود را از طریق اینترنت ثبت کنند. ارسال کارت برای خانوادهها نیز از طریق پست انجام خواهد شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار