جان فدا/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع خبرنگاران:

‌شهید ‌سلیمانی شخصیتی محبوب میان تمامی ملت‌های مسلمان است

سردار «سلیمانی» با اشاره به محبوبیت بالای شهید سلیمانی در بین ایرانیان و سایر ملت‌های مسلمان جهان، گفت: در تفکر این شخصیت بزرگ ملت ایران ملتی شایسته خدمت و مسلمانان جهان نیز شایسته فداکاری شناخته می‌شدند، ایشان در سراسر دوران زندگی تمامی توجه و انرژی خود را بر اعتلای جهان اسلام متمرکز ساخته بود.
کد خبر: ۵۶۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹ - 03January 2023

سردار شهید قاسم سلیمانی شخصیتی محبوب میان تمامی ملت‌های مسلمان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: این شهید گرانقدر که افتخار ملت ایران و امت اسلام هستند، ویژگی مهم ایشان از ابتدای انقلاب اسلامی و ورودشان به سپاه پاسداران داشتن تفکر راهبردی بود.

وی با اشاره به محبوبیت بالای شهید سلیمانی در بین ایرانیان و سایر ملت‌های مسلمان جهان، افزود: در تفکر این شخصیت بزرگ ملت ایران ملتی شایسته خدمت و مسلمانان جهان نیز شایسته فداکاری شناخته می‌شدند، ایشان در سراسر دوران زندگی تمامی توجه و انرژی خود را بر اعتلای جهان اسلام متمرکز ساخته بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ‌ادامه داد: شخصیت شهید قاسم سلیمانی شخصیتی بلندمرتبه، اما دست یافتنی است بنابراین افراد می‌توانند از این شهید والامقام الگو گرفته و وجوه برجسته شخصیت ایشان را در خود نهادینه کنند همچنین شهید سلیمانی الگوی بسیار برجسته‌ای برای نسل جوان به شمار می‌آید.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: باید از تمامی شیوه‌ها اعم از هنری استفاده و تلاش شود تا به وسیله ساخت فیلم، مستند و سریال‌های متعدد زوایای شخصیت سردار بزرگ شهید قاسم سلیمانی را برای نسل جوان و آیندگان بیان کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار