جان فدا/ فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق ارتش:

شهید سلیمانی شدیداً به ارتش علاقه‌مند بود

امیر «آذریان» با بیان اینکه شهید سلیمانی به شدت به ارتش علاقه‌مند بود، گفت: یکی از ویژگی‌های بارز این شهید والامقام، این بود که همانند سپهبد شهید علی صیاد شیرازی استراتژیک فکر و تاکتیکی عمل می‌کرد.
کد خبر: ۵۶۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶ - 03January 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق کشور، در آیین بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی که امروز با حضور فرماندهان و کارکنان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق کشور، در مشهد برگزار شد، اظهار داشت: شهید سلیمانی و شهدای مدافع حرم تفکر دفاع از اسلام و حرم اهل‌بیت (ع) را داشتند.

وی ادامه داد: هر ساعت از زندگی پر برکت شهید سلیمانی یک درس و روش زندگی است و امروز مکتب شهید سلیمانی الگوی تمام آزادی‌خواهان و ظلم‌ستیزان در جهان شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه شهید سلیمانی به شدت به ارتش علاقه‌مند بود، خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این شهید والامقام، این بود که همانند سپهبد شهید علی صیاد شیرازی استراتژیک فکر و تاکتیکی عمل می‌کرد.

امیر آذریان یادآور شد: شهید سلیمانی اسلام‌شناس بود و دشمن و نقشه‌های او را می‌شناخت، فردی بسیار مخلص، مومن، متعهد، مسوولیت‌پذیر و عاشق ائمه اطهار (ع) و ولایت و مشتاق شهادت بود.

این فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: شهید سلیمانی، عمر خود را در مسیر الهی طی کرد. خود را سرباز اسلام و ولایت می‌دانست و سرانجام پاداش خود را که شهادت در راه حق بود دریافت کرد.

وی گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت خون شهداست. ارتقاء سطح آمادگی رزمی جنبه دفاعی دارد و تهدیدی برای هیچ کشوری نیست؛ ولی باید عوامل بازدارندگی خود را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها